Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!).


Gæst

#676

2014-01-25 23:23

Det menneskeligt forkert dyrene er ik på denne jord for vores seksuelle lyster, og ja det nødvendigt at det afskaffes det er fuldstændig lige gyldigt om de tager skade eller ej, du ved ikke hvordan dyret har det psykisk efter samleje eller anden form med mennesker det unormalt og flertal sys også det for klamt. .. det grotesk og gør mig rasende det sådan noget jeg ku slå mennesker ihjel over.. mennesket har sex med mennesker og dyr med dyr bum ! Fuck nej de bordeller sku ryddes og bombes :(
sodomi er en sygdom

#677 Re: Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

2014-01-25 23:41

#8: Boing? - Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

Alle har ret til deres personlige mening så hvis pia vil skrive hun sys dem der gør det er klamme og grimme og dumme må hun det! Og du kan sagtens være moden og have den mening .du viser dig som ikke moden fordi du ikke vil give hende lov til at udtrykke sig og nej det ikke det du gør i den her for det du skriver her er bare at kritisere hende fordi du ikke er enig hun ændrer jo ik sin fucking mening fordi du skal komme og kritisere hende for hendes tankegang mange har den tankegang specielt når man står ved noget hvis du vil beholde dyresex så fint lad vær at skriv under men så kan du også være ligeglad med dem der er imod.  Nu mindre du tager det så personligt fordi du selv lægger derhjemme og flækker din hund til døde! Jeg sys du ska tag dig sammen, så moden ka man vist ik være når man hedder boing? ? Tss


Gæst

#678 Re:

2014-01-26 21:07

#12: -

Så skulle du se hvordan de søde lille grise bliver behandlet inden de rammer din tallerken min lille ven.

Hvis svin kunne snakke er jeg ret sikker på at de hellere end gerne, ville foretrække en ordentlig rusketur i høstakken, end den behandling de skal igennem når først de er blevet stemplet som mad.

 

Jeg synes ikke tanken om at have sex med et dyr virker specielt tiltalende. Men at I er imod det fordi I synes det er klamt eller synd for dyret er så dobbelt moralskt, at jeg vil gå så langt at kalde jer alle sammen umenneskelige.

Jeg mener også det er klamt at pille næse og spise sine bussemænd. Jeg beder ikke om en lov der forbyder det. Jeg synes det er synd for grise, køer og andre dyr der skal slagtes, når jeg ser videoer af hvordan de i virkeligheden bliver behandlet, tvangsfodret, kastreret og meget meget mere, som med garanti ville få alle jer herinde til at kaste op. Men jeg har indset at det nu engang er nødvendigt for at vi alle sammen kan nyde vores frikadeller.

Hvis I mener at der skal laves nye love om behandling af dyr fordi I synes der sker ting som er synd for dem? Så er det fandme ikke zoofili der skal gøres ulovligt først. Der er MANGE andre ting der er MEGET mere forkerte. I vælger blot at se igennem fingre med det. Der er måske 2% af danmarks befolkning som synes det er rart at knalde et dyr engang imellem. Men der er altså 100% af os der tilsyneladende ikke har noget imod den måde hvorpå de skal behandles inden de bliver til føde for os.

 

Gider i få jeres moralske dilemmaer på plads og i den korrekt orden? Tak.

Lasse

#679 Re: Øh nej?

2014-01-27 15:35

#9: -

Så det du siger ang. dyresex, er som at sige at homoseksuelle er og psykisk syge, fordi de er tiltrukket af en fra samme køn. Bare fordi det ikke er "normen" er man ikke syg i bolden.

Personligt er jeg sådan set ligeglad hvad folk har sex med. Men kalder da ikke folk psykisk syge fordi de ikke gør ligesom jeg gør.


Gæst

#680 Re: Re: Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

2014-01-27 15:44


Gæst

#681

2014-01-29 19:00

Det er så sygt i mit at der er nogle mennesker der kan gøre sådan mod uskyldige dyr. Føj skam jer siger jeg bare. :(

Gæst

#682

2014-01-29 19:38

.

Gæst

#683

2014-01-29 22:35

Mener vi skal gøre hvad vi kan for af stoppe det her..
De stakkelse dyr.. Vi skal lige tænke over af det ikke er dem der
Vælger os som ejer. Men vi som vælger dem.. Så drop af misbrug dit dyr
Og tag ansvar..
Faster-til-to1985

#684 Kan siges med et ord: KLAMT! ;(

2014-01-30 11:00

Det er klamt og kan ødelægge meget og burde være lige så straffebart som pædofili, nikrofoli mm., men andre ord: Det er HELT OG ALDELES KLAMT og skal forbydes NU! ;(

Gæst

#685

2014-01-31 10:07

Få det frem i lyset så hurtigt som muligt. Gad vide om Dan Jørgensen, tør at gå ind i denne sag?

Gæst

#686

2014-01-31 12:02

Det er en skamplet på vores land, at det er lovligt! Jeg græmmes!

Gæst

#687

2014-02-02 08:35

Syntes det er trist og rent til grin at vi har en regering der på ingen måde ved hvad der forgår i det danske land.

Gæst

#688

2014-02-02 09:35

Kom i gang Danmark

Gæst

#689

2014-02-02 13:11

dette er sygeligt. grimt og dyrene ville sige nej hvis de havde en stemme.... og så snakker vi om voldtægt.... jeg har mange udlandske venner og ingen forstår at et land som danmark gør sådanne noget.... og de tager stor afstand fra os pga det. dyrene har ingen stemme men det har jeg.... og jeg fortæller alt og alle om dette!
rikkelaybourn

#690 Re: ok?

2014-02-04 16:59

#6: Boing - ok?

Har du læst artiklen, der er skrevet af en dyrlæge? Jeg synes selv den argumenterer godt for, hvorfor zoofili burde være ulovligt og hvilke huller, der er i den nuværende lov. Et dyr kan aldrig samtykke, derfor er det den mest latterlige grund jeg længe har hørt "at hunden fortsætter til den kommer og ser glad ud bagefter"... kan slet ikke følge din tankegang....!!!!!

Jeg accepterer, at du har en anden holdning, men din argumentation er helt ude og skide og det virker ikke som om du har undersøgt emnet ordentligt, før du har valgt ikke at skrive under.

Personligt synes jeg det er lige så sygt at have omgang med dyr som børn. Det er udnyttelse af magtforhold og ualmindeligt frastødende. Føj!!!


Gæst

#691

2014-02-04 20:41

SKAL FORBYDES FORDI det er mishandlige af dyrene og er KLAMT

Gæst

#692

2014-02-04 20:44

sykt

Gæst

#693

2014-02-05 14:36

Håber sku de kære politikkere kan åbne øjnene en smule.

Gæst

#694 Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

2014-02-06 12:33

#7: pia - dette svineri skal bare forbydes nu.

Hvilke venner?
SKal bruge navne xD


Gæst

#695

2014-02-08 21:28

Det er fuldstændigt uacceptabelt og respektløshed at have sex med dyr. Det er grænsen ingen bør overskride og det er på alle måde en syg tanke gang at tro at det er okay og at det ikke skader dyret. Dyret kan ikke sige fra eller gøre modstand, så hvordan ved de mennesker der ikke vil forbyde det, at dyrerne ikke lider?!

Gæst

#696

2014-02-08 21:29

Er fuldstændig uforstående overfor at det ikke allerede er ulovligt.

Gæst

#697

2014-02-11 20:13

jeg tænker at det er fuldstændig ligegyldigt om det er tilladt eller ej, det er så stort et tabu at det altid vil være hemmeligholdt - hvor mange kender vi mon der i et alm. selskab ville sige, nåååå men jeg knalder konen om torsdag og koen om lørdagen? så dem der gør det vil gøre det anyway - og jeg tror der er langt igen før nogen overvejer at lave en zoo sexbar selvom det er muligt

Gæst

#698

2014-02-14 16:10

Burde være almindelig sund fornuft !!

Gæst

#699

2014-02-14 22:27

Håber, så mange som muligt vil skrive under, så det forbandede svineri mod dyr kan stoppes. De er sagesløse mod så perverse mennesker.

Gæst

#700

2014-02-15 09:31

Dyrene kan IKKE sig STOP, men det kan JEG