Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Quoted post


Gæst

#3

2012-04-30 13:38

Ja selvfølgelig skal sodomi (dyrsex) være ulovligt. Det er det jo i andre lande,så hvad er argumentet for, at det skal være lovligt her?

Svar

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2012-09-15 16:44:35



Gæst

#295 Re:

2012-11-08 20:28:45

#3: -

Lige der kom du da med det dårligste argument i verdenen - Vil du også springe ud fra Gibraltarklipppen hvis de andre gør?


Gæst

#417 Re:

2013-09-05 21:37:53

#3: -

Hvad er argumentet for, at det skal være ulovligt?

Madsen

#421 Re:

2013-09-16 09:59:30

#3: -

at dyrene ikke siger nej lad være. det er den eneste grund til det stadig er lovligt. og min personlige teori er at ham der skal tage det afgørende penselstrøg og skrive under på det nu er forbudt, selv er til den slags.


Gæst

#522 Re:

2013-10-11 10:46:06

#3: -

Politikerne argumenter for ikke at lovgive yderligere er at de mener dyrene er dækket ind under dyreværnslovens §§ 1 og 2.
som lyder:

§ 1. Dyr skal behandles forsvarligt og beskyttes bedst muligt mod smerte, lidelse, angst, varigt men og væsentlig ulempe.

§ 2. Enhver, der holder dyr, skal sørge for, at de behandles omsorgsfuldt, herunder at de huses, fodres, vandes og passes under hensyntagen til deres fysiologiske, adfærdsmæssige og sundhedsmæssige behov i overensstemmelse med anerkendte praktiske og videnskabelige erfaringer.


Gæst

#593 Re: der er ikke noget argumentet som gør at zoofili skal være lovligt det skal forbydes

2013-10-28 10:11:48

#3: -  

 


Gæst

#709 Re:

2014-02-23 12:36:54

#3: -

jeg er enig i at det skal være ulovligt, men fordi det er ulovligt i andre lande er ikke en grund - det er bare grundliggende forkert, derfor skal det være ulovligt.


Gæst

#896 Re:

2014-02-25 13:33:55

#3: -

Jeg er stor tilhænger af, at straffe folk der på nogen måde lader andre levende væsner lide..!

Men..!! jeg fornemmer, at dette her udspringer langt mere af noget der er politisk korrekt, som vi alle sammen kan blive enige om at blive forarget over, og som vi alle sammen kan blive enige om at vi synes er klamt..! Det er i forvejen noget tabubelagt, som foregår meget skjult, så vi vil i realiteten, ikke ændre noget ved, at gøre det forbudt..! Det eneste det vil medføre er en ”hekse jagt”.. Det vil på ingen måde give dyrevelfærd..! ,

Det er jo dejligt bekvemt, at jagte dem vi ikke kan fange, frem for at konfrontere det der foregår lige foran os hver eneste dag..!!

Hver eneste dag, lukker vi hundrede tusindvis af dyr inde, i små bure, uden mulighed for at bevæge sig, eller leve som det er deres natur at gøre…! Men det kalder vi bare for produktion, fordi vi ikke ”har råd” til at give 2 kr for et æg, når det kan produceres for 0,90..! ?

Hvis man har prøvet at stå med en høne, der lige er blevet taget ud af sit bur efter et halvt års produktion, så ved man godt, at det burde forbydes..!!

.. Men det er vi bare vandt til, og derfor forarger det ikke så meget, som en kvinde der har sex med hendes hund, mens hendes mand ser på.. !! Ja, gu er det da klamt, og afsporet, set med mine øjne !!

Men jeg kan sgu da ikke smide hende i fængsel fordi JEG synes at det er klamt !!
.. det er det der kaldes for symbol politik..!