Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!).

Rosa Andersen

#876 Rosa Andersen

2014-02-25 10:41

Jeg håber af hele mit hjerte de latterlige politiker ser hvor mange der er imod dette og ønsker dette mareridt stopper lige med det samme.
Det er så svinsk at man kan få sig selv til at synes det i orden, at yde et andet væsen skade. Så der sku noget galt oven i bolten på de personer. Hvilket de skulle søge hjælp med.
Tænk alle de dejlige dyr, som der bliver udsat for dette. Jeg kan slet ikke styre min vrede og sorg over at nogle kan få sig selv til at skade de skønne væsner. De har følelser, som vi mennesker. Jeg kan slet ikke acceptere sådan noget. Det bare ikke okay. Så jeg er slet ikke i tvivl om støtter herfra.

Håber vi kommer igennem og får sat en stopper for dette her. Og kan bare ikke gå for hurtigt.
Undskylder, hvis jeg har stødt nogle med min måde, at skrive på. Men dette er bare et ømt punkt for mig. Er en kæmpe dyre elsker. Så det gør mig både utrolig gal og ked af det, når jeg ser/læser sådan noget her.

Ha' en fantastisk dag alle sammen. :)

Gæst

#877

2014-02-25 10:42

Håber hele Danmark hjælper!

Gæst

#878

2014-02-25 10:58

Dyrene har ret til respekt.

Gæst

#879

2014-02-25 11:11

Håber alle skriver under!!

Gæst

#880

2014-02-25 11:16

Jeg synes at dyresex er helt uacceptabelt! Kan ikke forstå at et så civiliseret land som Danmark tillader dyresex. Det er til at brække sig over!

Gæst

#881

2014-02-25 11:32

Det skal bliver forbudt og straffes hårdt

Gæst

#882

2014-02-25 11:48

Det skal gøres stafbart da dyrene ikke kan anmelde voldtægt og derfor må vi beskytte dem

Gæst

#883

2014-02-25 11:50

Stop denne dyremishandling øjeblikkeligt

Gæst

#884

2014-02-25 11:52

Det er både klamt og uanstændigt for lidt det samme hvis man voldtog et menneske el. gjorde det mod børn for ingen af disse kan forsvare sig selv men vi skal kæmpe om dette for synes ikke vores land skal fremstå med sådan noget klamt noget til omverdenen!!

Gæst

#885

2014-02-25 11:56

Forbyd dyresex- NU!!
Stakkels dyr!! Vi kæmper for jer!

Gæst

#886

2014-02-25 12:02

...

Gæst

#887

2014-02-25 12:07

,!!!

Gæst

#888

2014-02-25 12:22

Det er uanstændig og groft uforsvarlig
Vi tillader dyresex i Danmark
Pia Martinussen
Fordomme

#889 ...

2014-02-25 12:23

Siger ikke, at jeg selv er til dyresex. Men reglen i DK er at dyresex (sex mellem menneske og dyr) er okay, hvis dyret ikke lider overlast. Altså hvis dyret ikke har ondt, eller har noget i mod det (Og ikke kom at sig, at dyret ikke kan tale, og derfor kan man ikke se, om det har noget i mod det! Dyr har kropssprog, som man slf. skal følge.) Hvis dyret lider overlast, kaldes det dyre mishandling, og det straffes.. Forstår ikke helt, hvad argumentet er for at dyresex skal forbydes? Dyr er dyr, og de har en seksualitet om vi vil det eller ej. I DK er normerne blot, at dyrs seksualitet skal gemmes væk. At den er "klam", og hopper en hund hen og parre dit ben, så er den ulækker og skal straffes...? Sådan tænkte man også før hen om to mænd, hvis de havde sex sammen. Jeg ville aldrig selv ligge en hånd på et dyr, for ja... det tænder mig ikke. Men hvis både et dyr og mennesket nyder det de gør, hvad er så argumentet imod det? Hvis den her debat skal tages, så skal folk have deres argumenter iorden. Argumentet, at "vi mener de tager skade" selvom forskere beviser at dyret nyder det.. Det er simpelhen ikke holdbart. Det er det samme som at sige, at det er usundt at spise frugt, fordi i føler det. Det eneste argument, der er i den her debat er.. At i synes det er klamt.

http://videnskab.dk/kultur-samfund/sex-med-dyr-ja-hvorfor-ikke

Gæst

#890

2014-02-25 12:40

Stop dyre sex mishanlning !!!!
Lund

#891

2014-02-25 12:53

Personligt finder jeg dyresex frastødende, men hvis du har lyst til det, så gi den gas så længe du ikke skader dyret. Jeg skriver ikke under på det, mest på grund af de snæversynet argumenter man ser her.

1 "Jeg finder det frastødende så derfor skal det være ulovligt.." what? Jeg finder dit argument frastødende forbyd ytringsfrihed.
2 "Hvis du er til dyr så er du også pedofil..."
Okay mr. hetro så er du bøsse.. (intet ondt om homosexuelle)
3 "Det er unormalt og unaturligt så derfor skal det være ulovligt.." what? Så skyd din hund næste gang den prøver at have sex med en kat..

Men helt iorden kødædende hykler af "dyrevelfærdseksperter" lad os indføre jeres regler og gør det gældende for alle. Vil nyde at se en tøs få 10 år i fængsel og en behandlingsdom, fordi hun har givet hendes hund sko på, farvet dens pels eller hvordan folk nu vælger at misbruge deres dyr...

Syndes enlig den nuværende lov er meget fair, ikke perfekt men fair.

Gæst

#892

2014-02-25 12:58

Selvfølgelig skal det da forbydes!!! Det er, efter min overbevisning, kun folk, med et yderst sygt og forvrænget livssyn, der ikke kan se, at det er det mest menneskelige at gøre. Og når vi nu har udnævnt mennesket til det mest magtfulde " dyr i verden, så er det mindste vi kan gøre da at passe på de "svage". For det er jo de store mennesker der udretter store ting, ikke! Og om man så mener at argumenterne for eller imod et forbud er "latterlige, svage" osv. , så hænger det nu altså sådan sammen, at sex mellem forskellige arter er uhyr sjældne!! Holda kæft, der findes stadig folk der kan blive helt vild harme over at se et homoseksuelt par, gå hånd i hånd, eller kysse hinanden.......come on, de er da i det mindste af samme "race", og dertil også i stand til at udtrykke deres seksuelle lyster! Og nej, dyr skal heller ikke behandles som udklædningsdukker og legetøj for børn/voksne, men skulle vi ikke lige starte med at forbyde det der ligger lige til højre benet.....nemlig at have sex med dem!!!!! Og jeg vil ærlig talt gerne møde det menneske, der med 100 % sikkerhed kan bevise og overbevise mig om, at dyrene ikke lider nogen form for overlast. Det er vel også de færreste af os, der føler med en pædofil, når han efter et overgreb på et lille barn sige; "jeg var meget forsigtig og han/hun ville jo gerne have det selv"! Så helt ærligt.......vis at du har et hjerte, en hjerne og at du ikke er bange for at bruge nogle af delene.

Gæst

#893

2014-02-25 13:08

Får stoppet det svineri

Gæst

#894

2014-02-25 13:19

gør noget det er modbydeligt

Gæst

#895 Re:

2014-02-25 13:33

#1: -

Jeg er stor tilhænger af, at straffe folk der på nogen måde lader andre levende væsner lide..!

Men..!! jeg fornemmer, at dette her udspringer langt mere af noget der er politisk korrekt, som vi alle sammen kan blive enige om at blive forarget over, og som vi alle sammen kan blive enige om at vi synes er klamt..! Det er i forvejen noget tabubelagt, som foregår meget skjult, så vi vil i realiteten, ikke ændre noget ved, at gøre det forbudt..! Det eneste det vil medføre er en ”hekse jagt”.. Det vil på ingen måde give dyrevelfærd..! ,

Det er jo dejligt bekvemt, at jagte dem vi ikke kan fange, frem for at konfrontere det der foregår lige foran os hver eneste dag..!!

Hver eneste dag, lukker vi hundrede tusindvis af dyr inde, i små bure, uden mulighed for at bevæge sig, eller leve som det er deres natur at gøre…! Men det kalder vi bare for produktion, fordi vi ikke ”har råd” til at give 2 kr for et æg, når det kan produceres for 0,90..! ?

Hvis man har prøvet at stå med en høne, der lige er blevet taget ud af sit bur efter et halvt års produktion, så ved man godt, at det burde forbydes..!!

.. Men det er vi bare vandt til, og derfor forarger det ikke så meget, som en kvinde der har sex med hendes hund, mens hendes mand ser på.. !! Ja, gu er det da klamt, og afsporet, set med mine øjne !!

Men jeg kan sgu da ikke smide hende i fængsel fordi JEG synes at det er klamt !!
.. det er det der kaldes for symbol politik..!


Gæst

#896 Re:

2014-02-25 13:33

#3: -

Jeg er stor tilhænger af, at straffe folk der på nogen måde lader andre levende væsner lide..!

Men..!! jeg fornemmer, at dette her udspringer langt mere af noget der er politisk korrekt, som vi alle sammen kan blive enige om at blive forarget over, og som vi alle sammen kan blive enige om at vi synes er klamt..! Det er i forvejen noget tabubelagt, som foregår meget skjult, så vi vil i realiteten, ikke ændre noget ved, at gøre det forbudt..! Det eneste det vil medføre er en ”hekse jagt”.. Det vil på ingen måde give dyrevelfærd..! ,

Det er jo dejligt bekvemt, at jagte dem vi ikke kan fange, frem for at konfrontere det der foregår lige foran os hver eneste dag..!!

Hver eneste dag, lukker vi hundrede tusindvis af dyr inde, i små bure, uden mulighed for at bevæge sig, eller leve som det er deres natur at gøre…! Men det kalder vi bare for produktion, fordi vi ikke ”har råd” til at give 2 kr for et æg, når det kan produceres for 0,90..! ?

Hvis man har prøvet at stå med en høne, der lige er blevet taget ud af sit bur efter et halvt års produktion, så ved man godt, at det burde forbydes..!!

.. Men det er vi bare vandt til, og derfor forarger det ikke så meget, som en kvinde der har sex med hendes hund, mens hendes mand ser på.. !! Ja, gu er det da klamt, og afsporet, set med mine øjne !!

Men jeg kan sgu da ikke smide hende i fængsel fordi JEG synes at det er klamt !!
.. det er det der kaldes for symbol politik..!


Gæst

#897

2014-02-25 13:38

Det er pervers i højste grad

Gæst

#898

2014-02-25 13:39

Ingen ord, kan beskrive hvor forfærdelig en handling som dyresex er!

Gæst

#899

2014-02-25 14:28

Forbyd dyresex!

Gæst

#900

2014-02-25 14:49

Det skal gøre ulovligt