"Mistillids votum" til Lars Løkke og den siddende regering .

Quoted post


Anonymous

#10

2016-11-19 13:58

Det kan da kun være kontanthjælps modtagere, som skriver under her. Ynk ynk. Find et arbejde, og få færre børn, når I ikke selv kan forsørge dem. Sig ikke, at der ikke noget arbejde at få, for hvordan kan det så være, at folk fra østlandene, kan blive ved med at komme til landet, og finde jobs. Husk også lige, at socialdemokratiet også stemte for loftet, og ikke kun de borgerlige.

Svar

sanne

#30 Re:

2016-11-20 00:20:02

#10: -  

 Jeg synes det er rimeligt at ynke når man er så syg som mig som ikke kan varetage et job og venter på at komme op til rehabiliteringsteamet. 

 

Jeg var ikke syg da jeg fik min datter for snart 7 år siden. Har arbejdet siden jeg var 11 år gammel og har altid set en ære i at være på arbejdsmarkedet. 

Jeg har kæmpet en kamp for at tjene mine egne penge og har gode uddannelser. 

 

Tro mig - jeg vil sådan ønske jeg kunne blive rask igen  (har slem fibromyalgi og slidgigt og hypermobile led). Hvis jeg kunne ville jeg med glæde tage et hvilket som helst job. 

Ja der sidder desværre nogen på deres flade og ikke gider at arbejde. Men det er jo ikke alle der er sådan 


Gæst

#55 Re:

2016-11-20 18:25:52

#10: -  

 Du er vist ikke særligt godt orienteret ! Kontanthjælps reformen blev udelukkende stem igemmen af Venstre, DF , LA og konservative


Gæst

#64 Re:

2016-11-26 00:20:34

#10: -  

Hvorfor gemmer du dig under Anonymos Joakim B Olsen? 

Br

#67 Re:

2017-01-09 16:55:59

#10: -  

 Det er indlysende. De bliver jo snyt i hoved og røv, af grådige arbejdsgivere.
Halve lønninger, dårlige boligforhold Osv.

Ps er ikke på kontanthjælp.
Men man skulle tro at du er politiker, siden du kalder dig Anonymus.

Det med at arbejdere fra østlande er da noget krap, selv om de bliver snyt for løn er pengene mere vær end i det land   de kom fra.