"Mistillids votum" til Lars Løkke og den siddende regering .


Anonymous

#10

2016-11-19 13:58

Det kan da kun være kontanthjælps modtagere, som skriver under her. Ynk ynk. Find et arbejde, og få færre børn, når I ikke selv kan forsørge dem. Sig ikke, at der ikke noget arbejde at få, for hvordan kan det så være, at folk fra østlandene, kan blive ved med at komme til landet, og finde jobs. Husk også lige, at socialdemokratiet også stemte for loftet, og ikke kun de borgerlige.


Gæst

#16

2016-11-19 15:47

jeg blir syg af at se og høre på lars , og andre ville stemme på Robin Hood partiet hvis det fantes

Gæst

#17

2016-11-19 15:51

Vi har brug for en person vi kan se op til og som selv har rent mel i posen istedet for de banditter der regerer i Danmark og det gælder hele bundtet i folketinget og Kommunerne for det er asociale mennesker, der kun tænker på sig selv og fører en nedværdigende politik overfor svage mennesker i samfundet

Gæst

#18

2016-11-19 15:53

Vi skal have en ny regering der også er empatiske politikere som ikke rager til sig for egen vindings skyld.

Gæst

#19

2016-11-19 16:24

Flere og flere syge, fleksjobbere og arbejdssøgende er direkte fattige. Det er sygt, at de med lavest indtægt skal betale for de riges fest og indvandringen. Føj

Gæst

#20

2016-11-19 17:35

Fordi at udsigten til en endnu værre situation for miljøet ikke er til at bære.
Hvad der har taget årtier at bygge op, rives ned i finansernes navn. Det er ikke til at holde ud at tænke på.


Gæst

#21

2016-11-19 17:47

 Jeg ikke kan lide deres menneskesyn, og fordi de ødelægger det velfærdssamfund jeg har været med til at kæmpe for, siden jeg kunne stemme, og strejke, og gøre det synligt, at jeg ikke vil være med til at forringe vilkår for befolkningen.
Det har de i den grad gjort også for mig.

De mangler i den grad forståelse for hvad de gør ved de mennesker, de ødelægger. 

De har ikke skyggen af empati og medfølelse for de der i forvejen kæmper for at gøre hvad de kan, for at komme ud af den situion de har bragt dem i. 

At Lars Løkke og hans følgere , så siger han oven i købet, at det kan han godt stå inde for.

Det er så tydeligt et bevis på, at han er et menneske med så lidt medmenneskelighed og masser af kynisme og er totalt blottet for empati.

Ud med ham og de andre der tænker på samme måde, med de samme menneskesyn.

De er usympatiske og ondskabsfulde individer som burde skamme dem alle sammen.

Vi har brug for mennesker der vil befolkningens bedste og give dem deres rettigheder tilbage, og som ikke taler grimt om de borgere der betaler ders gage og pension og de der stemte på dem.

Vi vil have rigtige mennesker, der har noget i mellem ørerne, har uddannelse og har været ude og prøve at arbejde i samfundet, så de rent faktisk ved hvad de taler om.

Nogen der kan sætte sig i andres sted og have forståelse for hvad der skal til for at ændre deres liv til et bedre liv. Ikke som den regering , der har indbyrdes konkurence om at gøre det dimentralt modsatte. Nemlig at gøre livet til et levende helvede for dem på alle de mest tænkelige og utænkelige måder de kan pine og skade befolkningen på.

Vi vil have vores velfærdssamfund tilbage. Og ikke finansiere de rige der klare det så flot i forvejen og bestemt ikke lider nogen nød.

Vi vil have menneskelige og normalt tænkende mennesker der har forståelse for mennesker og deres behov. At mistillid ikke giver tillid, og at had og fjendtlighed avler netop det i befolkningen. At egoisme ikke nødvendigvis er vejen frem, og at hvis vi alle hjælper hinanden bliver det et godt sted for alle og giver en tryghed til befolkningen og en tillid til fremtiden. 


Gæst

#22

2016-11-19 19:02

Netop fordi NOK ER NOK!

Gæst

#23

2016-11-19 20:29

Løkke gik til valg på skattelettelser til de lavtlønnede. Det skal kunne betale sig at arbejde, sagde han. Så sænkede han kontanthjælpen så de små lønninger, man dårligt kan leve af, ligner det rene guld ved siden af kontanthjælpen, dumpede dermed lønningerne og gav de rige skattelettelser   Desuden hæver han nu bundskatten og mindsker kørselsfradraget. De lavtlønnede rammes endnu en gang


Gæst

#24

2016-11-19 20:32

HTS regeringen gjorde livet surt for de lavtlønnede, de syge og de arbejdsløse. Løkke ser helst disse borgere i graven


Gæst

#25

2016-11-19 21:36

Vi lavtlønnede må undvære ting som forsikring, tandlæge, dyr medicin, tøj/sko, dyrere hygiejneartikler, frisør, give gaver osv osv. Har snart heller ikke råd til buskortet mere. Alting bare stiger og stiger, undtagen lønnen. Nu vil man hæve bundskatten igen. Livet giver ikke mening mere