Forbyd sødemidlet Aspartam, der gør folk syge!

Quoted post


Gæst

#105

2016-09-01 17:29

Jeg er imod alle former for giftstoffer i fødevarer og medicin. Har selv haft en meget ubehagelig oplevelse med kolesterolsænkende medicin for ca. 10 år siden da jeg var ca. 50 år. Min læge anbefalede kolesterolsænkende medicin som jeg tog i ca. 1/2 år indtil jeg blev helt stiv i musklerne og gik som en 85 årig. Da jeg ville stoppe behandlingen advarede lægerne mig imod det, men jeg stod fast og stoppede med medicinen. I dag er jeg 61 år og sund og rask. Den medicin jeg dengang tog, er stadig i handlen ligesom Aspartam. Og selv om begge dele er gift er de tilladt af myndighederne. Nu har jeg i jeres underskriftindsamling mulighed for, sammen med mange andre, at gøre politikerne opmærksom på, at det er befolkningen de skal beskytte og ikke producenterne. Danmark er et dejligt land og vi har, indtil nu, stor tillid til myndighederne, men det skal vi åbenbart ikke have. Det er trist. V.h. JB

Svar


Gæst

#107 Re:

2016-09-10 17:41:19

#105: -  

 Ja, og hvis vi tager psykofarmaka, så kan det sidestilles med narkotika/ulovlige stoffer eller måske ligefrem en kombi af narko og gift. Det kan i hvert fald ikke kaldes medicin. F.eks. har et forskningsresultat vist, at stoffet i ADHD-medicin virker kraftigere på hjernen end kokain.
https://www.theguardian.com/uk/2001/sep/09/health.medicalscience

 

Det er noget svineri.