Den lille pige fra Langeland skal hjem!!!

Quoted post


Gæst

#24 Re: Støt pigen og ikke familien!

2016-06-19 17:30

#18: Julie - Støt pigen og ikke familien! 

 pigen har det ikke godt Julie. Pigen siger hun vil hjem til den familie hun hverdag så. Du i familie med A, er ikke itvivl  ..

 

du taler dig selv for munden hulie. "hun skal være hvor hun helst vil" HUN HAR SAGT HUN VIL HJEM TIL MORMOR.

 

disse handlinger?! Vi har mistede vores elskede og så skriver du som du gør.. Du er da fuldstændig hjerteløs!!!! Vi vil da gøre alt for lillepigen?! Alt i vores magt for at det uetiske bliver etisk.

ser du hende hverdag burde du vide hvordan hun bliver behandlet.. du burde vide at hun vil hjem!

 

myndighederen beviser gang på gang de gør alt det modsatte end at hjælpe pigen.. Fx med sfo, det må hun ikke da det åbenbart gør pigen mere bange end hun er og bla bla bla.. Hun fortjener et liv med glæde venner og kærlighed = LANGELAND OG MORMOR OG MORFAR. Skam dig over det her Julie.

Svar

Julie

#30 Re: Re: Støt pigen og ikke familien!

2016-06-19 17:54:24

#24: - Re: Støt pigen og ikke familien! 

Jeg er ik i familie med pigen, jeg er bare heldig at kende hende, og hvilken fantastisk pige hun er.

Hjerteløst! Nej nu må jeg da le LOL.
Du mener altså det er hjerteløst, når jeg ønsker pigen det bedste. WOW

Hvad er det i har gang i så? Tankeløst er måske det rette ord.
I tænker kun på jer selv, og ikke pigen.

Til alle andre, prøv lige at tænke over den her:
Har i nogensinde set en udtalelse fra gernignsmandens familie?
Har i nogensinde læst om hvad de mener om hele denne sag, hvad de synes osv?
Nej vel, er det ikke lidt mystisk, morens familie har tralvt med at gå i medierne, og udstille familien,
mens man ingen udtalelser får fra den anden side?

Hvorfor vil man undlade den anden familie?
Hvorfor hører vi ikke hvad de har at sige?

Nok fordi de ønsker pigen det bedste, og ved hvordan man holder munden lukket.

At familien herinde skriver, at pigen har sagt sådan og sådan, det kan alle og en hver sige.
Det er meget let at få et barn til at sige hvad man vil høre.

Personen: "Du vil hellere være hos mormor og morfar, er det ikke også rigtigt?"
Barnet: "Jo det vil jeg"

Børn siger hvad man vil høre, når det er familie, venner og bekendte.

Den eneste måde at finde ud af hvor pigen skal være henne, er ved at hun har samtaler med faglige børne psykologer, som ud fra disse samtaler kan lave en vurdering. Vurderingen skal ikke komme ud fra hvad mors familie siger.