Den lille pige fra Langeland skal hjem!!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Den lille pige fra Langeland skal hjem!!!.


Gæst

#1

2016-06-19 16:04

Fordi Lillepigen skal hjem hvor hun hører til <3 Hos sin Mormor og Morfar <3

Anonymous

#2 Re:

2016-06-19 16:05

#1: -  

 Lige præcis 


Gæst

#3

2016-06-19 16:06

hun skal hjem til mormor og morfar på langeland nu

Gæst

#4

2016-06-19 16:08

hun skal hjem til min søster og svoger nu,der hører hun til og de vil være de bedste til at opfylde hendes behov

Anonymous

#5 Re:

2016-06-19 16:12

#4: -  

 Kunne ikke sige det bedre


Gæst

#6

2016-06-19 16:28

Fordi den lille pige skal være det rette sted med rette omsorg, kærlighed og tryghed.
Forfærdelig skæbne for sådan en lille pige.

Gæst

#7

2016-06-19 16:29

Hun ska hjem til sine vante omgivelser ;)♡

Gæst

#8

2016-06-19 16:29

Vi er naboer til den lille piges far,farmor og samlever. Hun skal hjem til de trygge rammerhvor hun er vant til at være. Vi har flere gange set hvordan henses far har hidset sig op over hende og hvor vildt han kørte når han var gal.

Gæst

#9

2016-06-19 16:33

Vi er naboe til hendes farmor og samlever vi kender dem og vi syntes ikke den stakkels pige høre til i det hjem hvor der er et mærkeligt menneskesyn og racistiske toner og hvor vi har kunne følge med i hvordan faren til tider har været opfarende over for sin datter pga små ting og han kørte med hvinende dæk op til flere gange med datteren i bilen

Gæst

#10

2016-06-19 16:36

Pigen skal det rette sted

Gæst

#11 Re:

2016-06-19 16:37

#9: -  

 FÅ DET FREM I LYSET.. HAN ER SYG I HOVEDET.. Han så også alle de grusomme ting Nanna oplevede og var fuldstændig kold i røven


Gæst

#12

2016-06-19 16:38

Barnets tarv ❤

Gæst

#13

2016-06-19 16:44

Fordi pigen skal have de tryggeste opvækst- muligheder

Gæst

#14

2016-06-19 16:50

Jeg skriver under, fordi jeg ved at den stakkels pige tidligere har boet hos Mormor og Morfar, og man kan ikke tilbyde hende et bedre sted at være.
Ønsker hende og hendes mors familie ALT held og lykke, og ber til at retfærdigheden må sejre ❤️❤️❤️

Gæst

#15

2016-06-19 16:54

Den stakkels pige kan da kun have det bedre, i vante faste omgivelser. Derfor sætter jeg gerne min underskrift, i håb om indsamlingen ville kunne sætte skub, i processen.

Tanker til den stakkels pige!

Gæst

#16

2016-06-19 16:58

Barnets tarv ❤

Gæst

#17

2016-06-19 17:00

Syntes ikke en forældremyndigvis er betingelsløst, og da slet ikke når vi taler om noget så groft hvor faren skyder moren.
Julie

#18 Støt pigen og ikke familien!

2016-06-19 17:01

Det er trist alt det som er sket, men folk glemmer at det er pigen her der handler om, og ikke hvad familien rundt om vil have.
Jeg synes det er grotæsk at se, at familien fra mors side af, bevidst forsøger at lægge pres på de offentlige myndigheder, og at de bruger Facebook for at skabe presset og sympatien, i en sag som ingen andre end parterne har forstand på.

Pigen skal derhen hvor hun selv ønsker at være. Jeg kender personligt pigen, og kan til jeres alle sammens info fortælle, at det som skrives om hende her er ukorrekt. Jeg så hendes så sent som i fredags, og det var en livsglad pige, som havde det rigtig hos farens familie. Jeg har derfor meget svært ved at tro på, at den info som skrives her er korrekt, og det er grotæsk at man vil synke så dybt, at man ikke kan tænke på andre end sine egne behov.

Jeg håber at de offentlige myndigheder finder den rigtige løsning, og jeg håber at disse handlinger vi er vidne til ikke vil få indflydelse på afførelsen.

Den eneste rigtige måde at støtte pigen på, er ved ikke at skrive under, og lade myndighederne gøre deres arbejde.


Gæst

#19

2016-06-19 17:06

Jeg synes også det er synd for den lille pige og mener ikke hendes far skal have forældre myndigheden.. Men husk lige der også er bedsteforældre i den anden ende (gerning mandens forældre) der med garanti elsker den lille pige lige så højt, og de har i forvejen en forfærdelig rolle i det her - synes det er synd at hænge dem ud som "bad people" på denne måde.


Anonymous

#20 Re: Støt pigen og ikke familien!

2016-06-19 17:09

#18: Julie - Støt pigen og ikke familien! 

 Jeg ved at pigen ikke har det godt og det er hendes egne ord. Derfor dette gøres. Jeg er tæt på hende da hun nærmest boede sammen med min datter førhen, enten hos os eller hos hende. 

Det er lige præcis barnets tarv vi alle har i tankerne. 

Men tak for din ærlighed og dit indlæg


Gæst

#21

2016-06-19 17:12

Den Lille pige skal hjem
Julie

#22 Re: Re: Støt pigen og ikke familien!

2016-06-19 17:16

#20: - Re: Støt pigen og ikke familien! 

Hvorfor er det så er jeg ser hendes så livsglad?!
Jeg ser et barn der har det rigtig godt, et barn der trives og er som alle andre normale børn på hendes alder.
Hvis hun ikke havde det godt hvor hun er, ville der være tegn på det, og disse tegn ville være blevet opdaget nu.

Desuden børn siger hvad man vil høre, hvis man spørg dem på den rigtige måde.

Stop jer selv, før det er for sent.


Gæst

#23

2016-06-19 17:21

Fordi der åbenbart skal pres på før myndighederne lever op til det ansvar de har overfor pigen!! Hun skal ikke være hos gerningsmandens familie!!!

Gæst

#24 Re: Støt pigen og ikke familien!

2016-06-19 17:30

#18: Julie - Støt pigen og ikke familien! 

 pigen har det ikke godt Julie. Pigen siger hun vil hjem til den familie hun hverdag så. Du i familie med A, er ikke itvivl  ..

 

du taler dig selv for munden hulie. "hun skal være hvor hun helst vil" HUN HAR SAGT HUN VIL HJEM TIL MORMOR.

 

disse handlinger?! Vi har mistede vores elskede og så skriver du som du gør.. Du er da fuldstændig hjerteløs!!!! Vi vil da gøre alt for lillepigen?! Alt i vores magt for at det uetiske bliver etisk.

ser du hende hverdag burde du vide hvordan hun bliver behandlet.. du burde vide at hun vil hjem!

 

myndighederen beviser gang på gang de gør alt det modsatte end at hjælpe pigen.. Fx med sfo, det må hun ikke da det åbenbart gør pigen mere bange end hun er og bla bla bla.. Hun fortjener et liv med glæde venner og kærlighed = LANGELAND OG MORMOR OG MORFAR. Skam dig over det her Julie.

Julie

#25 Re:

2016-06-19 17:31

#23: -  

Det bestemmer du måske?!
Nej det gør du ikke, det gør myndighederne. Hvis pigen vil være hos sin fars familie skal hun have lov til det, længere er den ikke. Du må gerne have din holdning, men det er myndighederne der bestemmer, forhåbentlig det som er bedst for pigen, og ikke for de to familier.