Gimi Levakovich skal ud af Danmark NU! - DEL linket og lad os få en masse underskrifter

Quoted post

Jesper

#890 Re:

2016-05-14 13:24

#1: -  

Du vil ikke været til grin i dit eget land! LOL!
Det er vist for sent!

Og jeg synes faktisk danskerne selv beder om at blive til grin. Det er muligt at politikerne har jord i hovedet, men så må det danske folk altså op af stolen. Folk sidder bare på sin flade og skriver indlæg på nationen! eller laver underskrift indsamlinger. Tror I seriøst det hjælper? Og hvis I siger ja, så spørger jeg bare: Hvor meget har det hjulpet indtil nu?

Hvorfor ser vi inden store demontrationer (det glæder også mod flygtninge)?

Jeg tror det danske folk kan li at blive taget i rø..n. Ellers havde de gjort noget ved det for længe siden.

Så ja, du er til grin i dit eget land og du betaler forøvrigt for det. Og det bliver ikke anderledes. Heller ikke selvom du skriver under her.

Svar


Gæst

#1046 Re: Re:

2016-05-16 16:43:11

#890: Jesper - Re:  

 Jamen så det da godt Jesper, du er en del af Danmark, som så kan lide at blive taget i r.... og samtidig selv er uden om det, og hvorfor har du så ikke i gjort noget.... ja sådan kunne man blive ved, men måske du skulle veje dine ord inden du skriver det som om at den eneste kloge her er dig, og vi andre er snot dumme... mon du helt rask i æsken