Gimi Levakovich skal ud af Danmark NU! - DEL linket og lad os få en masse underskrifter

Quoted post


Gæst

#1046 Re: Re:

2016-05-16 16:43

#890: Jesper - Re:  

 Jamen så det da godt Jesper, du er en del af Danmark, som så kan lide at blive taget i r.... og samtidig selv er uden om det, og hvorfor har du så ikke i gjort noget.... ja sådan kunne man blive ved, men måske du skulle veje dine ord inden du skriver det som om at den eneste kloge her er dig, og vi andre er snot dumme... mon du helt rask i æsken

Svar

Jesper

#1053 Re: Re: Re:

2016-05-17 06:33:59

#1046: - Re: Re:  

 LOL - nej, jeg kan ikke li at blive taget i r...., derfor er jeg også flyttet fra Danmark. Og inden du begynder - NEJ, jeg kommer ikke tilbage når jeg bliver syg eller skal have pension. Den dag jeg har brug for Danmark er der alligevel intet at komme efter.

Jeg har på ingen måde sagt at danskerene er dumme (at du så føler dig truffet er dit problem). Men jeg mener alligevel det er meget dansk blot at sidde hjemme foran computeren, i stedet for at gå på gaden. Og selv danskerene må da på nuværende tidspunkt have indset at det ikke hjælper med disse underskrift indsamlinger. Alligevel sker der intet, men folk klager. Og det hænger ikke sammen i min verden.

Og det med at være klog......lad os se hvem af os to (gæst) der er den kloge. Det er nok hurtigt afgjort!