Forbyd sødemidlet Aspartam, der gør folk syge!

Quoted post


Gæst

#91

2016-03-27 21:11

Afskyer al slags gifte!! Min Far havde maskinstation i 1950-60 erne sprøjtede landmændenes marker med Bladan og Hormon vædsker, Far døde som 50 årig af knogle/blodkræft, jeg var da 23 år og min mindste søster 5 år... Har som voksen kun brugt eddikesyre blandet med vand til at fjerne ukrudt mellem mine havefliser... Efter Jeres oplysning opdager jeg min skovbær yoghurt indeholder Aspartam, den kom straks i skraldespanden!! Fra nu af er jeg opmærksom!! Tusind tak og held og lykke med projektet!! Venligst Anna

Svar

Rasmine

#104 Re:

2016-04-12 06:55:27

#91: -  

Skrækkeligt med din far - han er sikkert ikke den eneste landmand eller maskinstation-arbejder der har lidt den tort

Min kusine i Sverige, bruger Ligt sodavand med aspartam....hold nu fast....som myrefgift på hendes terrasse. Og det virker, skulle jeg hilse at sige.

Så alle Jer der er herinde, udelukkende for at fordumme alle os, der gerne vil passe på vores og børnenes helbred...hvorfor drikker I ikke noget mere af det Aspartam-stads, eller æder nogle musekorn og rottegift eller sutter på de der klistrede fluefangere der indeholder dødelig gift - eller bare forsvinder væk fra denne underskriftindsamling MOD aspartam.

I er her tilsyneladende KUN for at lave ballade. Vi er rigtig mange der er begyndt at stille spørgsmål til alle de forbaskede E-numre og hvad de er godt for i det vi indtager eller påfører kroppen som plejemiddel.