Stop brug af lægekonsulenter i jobcenter

Quoted post


Gæst

#4

2016-03-24 22:15

fordi at jeg mener ikke at lægekonsulenter i job centrene tager hensyn til de syge i job centrene men kun tager hensyn til den konsulent der sidder med den på gældne sag og få plusser få at for den sag gemmenført ... jeg mener også at man kun er ude efter dem der syge og ikke tager hensyn til dem, man skal lige huske på der er mange der har arbejdet i mange år og der mange der har arbejdet i mange timer hver dag , også mere end de 37,5 timer som der står i loven at man må , man kan tage feks en chauffør han arbejder mere end de 37,5 time om ugen og bliver ned slidt , og få en masse bølv nå han bliver syg men hvem hjælper ham ????????? ingen ....... man få kun jobcentret på nakken og skal tvinges ud i det en recurse for løb efter det andet , og gør en mere syg . jeg selv har været meget syg ( har været lam fra maven og ned ) men nu vil de også have mig i arbejde , men hvad kan jeg ?????? jo jeg kan gå 500 meter så er jeg træt , jeg har lige overskud til at støvsuge min lille lejlighed så er jeg træt , har prøvet at tage livet af mig selv to gange fordi at jeg ikke kan /kunne holde dette pres ud . Dette var kun en lille dele fra en der er syg og tør at sige sin mening ... med venlig hilsen Jesper Meyer ...

Svar

kim madsen

#5 Re:

2016-03-24 23:04:25

#4: -  

 Jesper- tak for DIN historie.  Jeg håber at den er med til at belyse hvorfor det er vigtigt at vi reagerer.  Mvh kim madsen