Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Quoted post

Holger Danske

#597 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-22 23:44

#544: - Re: Re: Re: Re:  

Mon du ved hvad der er sandt og hvad der er usandheder? :)

Og hvad flygtninge angår så kommer de reelle flygtnige slet ikke her de har ikke råd til det.

Kal du dem bare ulykkelige de er jo ikke til fredst med noget som helt her, så jeg forstår slet ikke hvad de vil her.

Og så drejer det sig overhovedet ikke om noget der tåler sammenligning med nazisme. De vil jo ikke indkavarteres på. Bornholm og ej heller i telt. Hvad havde de tænkt sig at de bare ku få et hus gratis? Og måske også 2 biler. Ja Danmark er jo et rigt land.

Så for min skyld så gerne men nu går det ud over vores ældrepleje og skoler, Det synes du måske er retfærdighed?   

Og desværre så  kan jeg ikke gøre for jeg hedder som jeg gør :) Måske du kan klante mine forældre for det.

Svar


Gæst

#602 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-23 11:57:38

#597: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ja jeg ved da at det er løgn at de reelle flygtninge ikke har råd til at komme her. Hvis ens hjem bliver bombet, så er man en reel flygtning, og det er ligemeget om man så flygter i et privatfly eller til fods. Jeg ville ønske du satte dig ind i, hvad det her drejer sig om før du kaster dig ud i din mobbekampagne.

Med hensyn til hvem det går ud over, så får vi forhåbenlig snart en ny regering der ikke lader det gå ud over de svageste. Hvorfor er der ingen der peget på, at der findes rige mennesker i Danmark? Det er jo tydeligvis de veluddannede, der er på flygtningenes side og er parat til at hjælpe. Men det er som om det er skrevet i sten, at dem kan der ikke røres ved. Gu kan der så, man kan hæve skatten for de højerelønnede.

Hvis det ikke tålte sammenligning med nazismen, hvorfor er der så så mange nynazister på din fløj?