Lad Marius blive i Danmark

Quoted post

Holger Danske

#8 Hallo

2015-12-19 19:00

Hvis han er så dygtig så kan han vel også skabe noget i Cameroun. Han kan vel klare sig der også?

Og med et gennesnit på 10 og så stadig ikke forstå vores regler, han har jo dog stødt på dem før, så tror jeg da kæden er hoppet af.

Regler er vel regler og skal også følges af flygtningene eller har de også særstatus her?

Svar

will

#9 Re: Hallo

2015-12-19 23:32:00

#8: Holger Danske - Hallo 

 Det sindssyge ved denne sag, er at manden knokler med et rengøringsarbejde ved siden af sin uddannelse - fordi han i modsætning til de andre elever, selv skal betale  den (adskillige tusind kroner. Reglerne siger så, at han ikke kan anses for at være studerende, hvis han ( som han er nødt til) arbejder i det omfang han gør. Havde han været et uærligt menneske, der arbejdede sort, ville han ingen problemer have haft. Det er ufatteligt idiotiskt, at det danske system straffer mennesker for arbejdsomhed, dygtighed og ærlighed 

Hej

#24 Re: Hallo

2015-12-21 21:58:22

#8: Holger Danske - Hallo 

 Du vil vidst gerne have drejer den over på noget dit brugernavn kan stå inde for :) 

Men overholder du alle love? Kører du over 80? Kører du over for gult? Oplyser du alt til skat? Lever du livet efter alle regler? Tvivler stærkt! 

Vores voldtægts forbryder og kriminelle er en udgift for Danmark, om personen er sort eller ej! Hvorfor skal man fjerne noget som vil gavne Danmark og vores erhversliv? Det giver ingen mening at smide sådan en mand ud! 

Den forbrydelse han har gjort er jo faktisk at han har GIVET for meget til Danmark! Jovist er der en regel, men han har stadig ikke tjent mere end han må, da han bare har spredt det ud over et år? Vi hyler over han tjente for meget i en pågældende periode! Men ikke set over et helt år! 

Danmark er mærkeligt og dette gør det kun endnu mere mærkeligt :) 

Flytter os snart min virksomhed ud, det gavner ingen at være i Danmark med de tegninger vi har på borgen..


Gæst

#100 Re: Hallo

2015-12-22 14:40:02

#8: Holger Danske - Hallo 

 vi dansker overholder heller ikke reglerne i Danmark så det skal vi vidst være de sidste til at sige 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-12-22 17:41:50


Mr.Miller

#290 Re: Hallo

2015-12-22 21:26:11

#8: Holger Danske - Hallo 

 Er du dog komplet idiot?

At du kan forsvare holdningen om at han skal smides ud siger ufatteligt meget om din IQ!

Det er jo fuldstændigt åndssvagt at smide guld på gaden. Prøv lige at vågne op fra din glorie!

Sissel

#322 Re: Hallo

2015-12-22 22:19:41

#8: Holger Danske - Hallo 

 Du är så LITEN och LÅG att jag inte ser eller hör dig.

O.B.S

#350 Re: Hallo

2015-12-22 23:26:47

#8: Holger Danske - Hallo 

 Jeg vil bare informerer dig om at loven siger at man "KAN" udvise ved overtrædelse af loven ikke at man skal udvise folk. Desuden har han ikke overtrådt de regler som glæder nu.

 

Thomas K

#502 Re: Hallo

2015-12-23 15:44:28

Bemærkning til Holger Danske

 "Kære" Holger Danske.

Indledningsvis er Marius ikke flygtning - men studerende under uddannnelse på Aarhus Universitet. Så her er der lidt mere, som du ikke helt har forstået. Med hensyn til regler og lovgivning - tja så er der jo nok også et par folketingsmedlemmer, politikere og sågar ministre med tendens til at misforstå regler. Desværre har de dansk statsborgerskab - så de bliver nok lidt svære, at komme af med.

Til din behagelige orientering er jeg på trods af mit danske statsborgerskab (medfødt) faktisk i familie med Marius og når jeg læser "fremmedforskrækkede" indlæg/udtalelser, som dine - ja så begynder jeg at blive en smule flov ved min danske herkomst.

 

Gæst

#591 Re: Hallo

2015-12-24 11:24:04

#8: Holger Danske - Hallo 

 Hvis ikke Marius havde arbejdet for meget til at begynde med, havde han aldrig fået uddannelsen, da han selv skulle finansiere det hele til 46.000 kroner per halvår plus sine egne leveomkostninger, fordi han hverken har fået SU eller betalt uddannelse. Kunne du have klaret det på 15 timer ugentligt, Holger Udanske? Næppe! Når man ikke har noget i klemme, er det nemmest at være en regelrytter ... Desuden åbner lovgivningen op for et skøn, som ikke er foretaget i sagen

bb9900

#594 Re: Hallo

2015-12-24 12:25:53

#8: Holger Danske - Hallo 

 hel enig med dig holger danske ;)


Gæst

#659 Re: Hallo

2016-01-05 10:39:44

#8: Holger Danske - Hallo 

Det er et grundlæggende princip i dansk ret, at en straf skal stå i et rimeligt forhold til forseelsen. Det er tilsyneladende ikke tilfældet i denne sag.