Lad Marius blive i Danmark
Kontakt forfatteren af dette andragende
Lad dog manden blive i Danmark og bidrage positivt.
Det er jo tankevækkende...
Lad manden blive og lad ham endelig fortsætte de gode takter med at arbejde. Det er det Danmark har brug for.
Hvad har de tænkt sig manden skal leve af? Men han skal nok bare begynde at stjæle, så får han nok lov til at blive !
Marius
Fordi der støder mit retfærdigsans at mennesker der er på tålt ophold og forbrydere kan få lov at blive i Danmark og at vi skal forsørge dem. Mennesker der kan og vil yde en indsats og kan blive et plus for vores samfund bliver udvist på det mest latterlige grundlag. Det burde ikke kunne ske i det land jeg er statsborger i.
Hvor forrykt kan udviklingen dog blive?
Det er muligt at ham sigøjnerbossen ikke kan udvises i henhold til nugældende lovgivning, men så må man se at komme i gang med at lave loven om. Vi risikerer et skred i folks retfærdighedsopfattelse, når eksempler som disse, kan stilles op mod hinanden.
Det virker helt forkert, at samtidig med, at vi efterlyser at flygtninge tager uddannelse og søger ud på arbejdsmarkedet, udviser vi en ung dygtig og stræbsom mand, som man må formode, vil kunne yde et bidrag til samfundet. Hvad er detder sker i vort land??
Re: Hallo
Hvis ikke Marius havde arbejdet for meget til at begynde med, havde han aldrig fået uddannelsen, da han selv skulle finansiere det hele til 46.000 kroner per halvår plus sine egne leveomkostninger, fordi han hverken har fået SU eller betalt uddannelse. Kunne du have klaret det på 15 timer ugentligt, Holger Udanske? Næppe! Når man ikke har noget i klemme, er det nemmest at være en regelrytter ... Desuden åbner lovgivningen op for et skøn, som ikke er foretaget i sagen
Fordi, der bør være en bagatelgrænse for ens kriminalitet for at blive smidt ud. At arbejde for meget i den marginale størrelse, som Youbi har, er for mig at se at gå i meget meget små og stramme sko. Han har betalt sin bøde. Og havde han arbejdet under de nuværende regler, var han ikke blevet straffet, endsige smidt ud. Det er jo håbløst og frustrerende. At han så oven i købet uddanner sig, inden for et felt, hvor vi mangler arbejdskraft, og endvidere klarer det til 12-tallet udstiller blot håbløsheden og dumheden. Man må godt tilgive folk og indrømme sine fejl. Det skal regeringen og et politisk flertal gøre nu. At frasige sig et ansvar er for mig at se et udtryk for, at man ikke tager sit politiske embede alvorligt. Var planen bag jeres politiske karriere ikke at gøre en forskel og søge indflydelse? #stoppolitikerleden
| This discussion has been closed. |