Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Quoted post

S. Albertsson

#14 Re: Re: Re: Re: Landsforæderi

2015-12-10 20:13

#10: Holger Danske - Re: Re: Re: Landsforæderi 

Kære Holger Danske (er det mon dit rigtige navn?)

Nej, det er ikke et falsk navn, det er bare ikke mit fulde navn. Anonymiteten er grundet den tiltagende konfrontatoriske diskurs, som jeg oplever du også er eksponent for. Det er ærgerligt vi ikke kan tale sammen som voksne mennesker, uden at skælde ud på hinanden og lægge trusler ind mellem linjerne. Anonymiteten er helt bevidst, og af hensyn til både mig selv, min danske kæreste og vores børn. Jeg opfordrer dig fremadrettet at tage del i debatten uden at fremføre flere personangreb, for selvfølgelig vil jeg gerne debattere med dig om dette emne, som vækker mange følelser.

I lyset af dit (forhåbentlig sidste) personangreb vil jeg dog gerne afklare en ting. Jeg nasser ikke på Danmark. Jeg holder meget af dette land. Jeg har haft forskellige jobs, bl.a. hos Falck, bidrager også til kulturen med min folkemusik og er netop ved at afslutte min universitetsuddannelse. Nu vi har det på det rene håber jeg, at vi ikke behøves at tale mere om mig.

Tak for din kommentar, og god aften.

Svar

Holger Danske

#16 Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi

2015-12-10 23:28:47

#14: S. Albertsson - Re: Re: Re: Re: Landsforæderi 

 Ja det er det da mit fulde navn

Og hvad vil du her smut hjem til Island og tag gerne så mange flygtninge med som du så helhjertet går ind for.

Tror du det Islanske folk vil have deres kultur arv ødelagt af islamistr?

Og om du har været falkmand eller er ved at uddanne dig ved universitetet gør ingen forskel

Smut ud af mit land hellere i går end i morgen med de radikale meninger du har om DANMARK

DANMARK frit