Gimi Levakovich skal ud af Danmark NU! - DEL linket og lad os få en masse underskrifter

Quoted post


Anonymous

#1

2015-10-06 20:12

Fordi Gimi skal UD af landet nu - jeg vil ikke være til grin i mit eget land!

Svar


Gæst

#277 Re:

2015-10-07 18:21:58

#1: -   Som om at en underskriftindsamling gør nogen forskel. Stor flok naive mennesker! Nationen er åbenbart kommet op af stolen og bruger sit intelekt på at udvide til en underskriftsindsamling.....

 


Gæst

#285 Re: og det kan ikke gå hurtigt nok

2015-10-07 18:33:37

#1: -  

 

mathiasbb

#537 Re:

2015-10-08 10:42:04

#1: -  

 Hold kæft hvor er folk dumme... Kan godt ske, han er en kæmpe forbryder, men det er imod EU-domstolen at smide ham ud af landet, når 1) han har ikke noget forhold til Kroatien 2) hans familie vil blive splittet til atomer.

 

Tænk jer om dog om - og lad retten dømme ham, som han skal dømmes. Den ved nok lidt mere om det, end I gør!

tonny autzen

#579 Re:

2015-10-08 13:10:53

#1: -  

 ja ud med den idiot og alt hans afkom, og så sku den tegneserie advokat bjørn elmquist fratages sin advokatbestalning, det burde betegnes som landsforæderi at forsvare den sigøjner bums

 


Gæst

#638 Re:

2015-10-08 17:35:38

#1: -  

 Så sandt sagt, men det er du, og alle os andre. politikkere og dommerstanden mister al forståelse for virkeligheden, når de får taburetter og fine titler. Os der bare er små lønslaver, har ikke noget, at skulle have sagt. Vi vælger dem, som lover , at de vil tage vare om vores land, og dets værdier, men  kun lige indtil, de får en taburet i tinget.


Gæst

#725 Re:

2015-10-09 15:45:04

#1: -  

 Enig så enig

Jesper

#890 Re:

2016-05-14 13:24:32

#1: -  

Du vil ikke været til grin i dit eget land! LOL!
Det er vist for sent!

Og jeg synes faktisk danskerne selv beder om at blive til grin. Det er muligt at politikerne har jord i hovedet, men så må det danske folk altså op af stolen. Folk sidder bare på sin flade og skriver indlæg på nationen! eller laver underskrift indsamlinger. Tror I seriøst det hjælper? Og hvis I siger ja, så spørger jeg bare: Hvor meget har det hjulpet indtil nu?

Hvorfor ser vi inden store demontrationer (det glæder også mod flygtninge)?

Jeg tror det danske folk kan li at blive taget i rø..n. Ellers havde de gjort noget ved det for længe siden.

Så ja, du er til grin i dit eget land og du betaler forøvrigt for det. Og det bliver ikke anderledes. Heller ikke selvom du skriver under her.


Gæst

#933 Re:

2016-05-14 21:27:52

#1: -  

 Ud med ham.. bare synd vores system hvis man kan kalde det for et system enten er lige så korrupt som ham el så røvdårligt at det lader sådan en abe gøre hvad det passer ham uden konsekvenser. . Sidste mulighed er at dagens politikere er født uden sten el noget at have dem i. Sagen har ligget lige til højre benet fra starten. . SÅ GØR DOG NOGET!!

df hader

#1072 Re:

2016-06-30 12:08:35

#1: -  

 aldrig nogensinde - hvis det får lov at lykkes har de ødelagt vores menneskerettighedskonvention og den er så ufattelig vigtig for milioner og atter millioner af mennesker - han er ikke værre end mange danskere - jeg siger ikke at han er n god mand . men her står EMRK langt højere