Tvunget børnevaccine ved pasning i offentlig institution

Quoted post

Jacob

#101

2015-06-30 20:01

fy for satan siger jeg bare - magen til propaganda!!!! Uvaccinerede børn bliver smittet af de vaccinerede som rent faktisk kan smitte i op til flere dage efter vaccination. Det er sgu da DEM der skal holdes hjemme og ikke vores andres sunde, raske og uvaccinerede børn!!! Jeg bliver sgu sur nu!!!

Svar

Mormor til 6

#123 Re:

2015-08-13 08:11:49

#101: Jacob -  

 Jeg undrer mig over at du skriver sådan en kommentar, du må ikke være ret oplyst.


Gæst

#132 Re:

2016-04-15 05:20:59

#101: Jacob -  

Hvad er problemet. I har jo fået vaccineret jeres børn.. Skulle det ikke beskytte mod sygdomme???

Jeg personlig er glad for at mine børn ikke er blevet vaccineret.

De er meget sjældent syge. Den ene er endda født ekstremt for tidligt.

Kroppen er helt enestående unik og intelligent, ligesom al liv omkring os.
Kroppens immunforsvar erindrer tidligere kriser og sygdomme, som når man kommer igennem disse,styrkes denne i stedet for at blive yderligere svækket.
For at kunne få denne modningsproces, bliver vi nød til som mennesker at "turde" gå gennem de udfordringer vi møder i livet.
På samme måde er vores immunforsvar bygget op og derfor en en vigtig omdrejningspunkt i dette grundprincip.
"Den stærke overlever", sådan fungerer det også på celleplan inde i vores krop.

Hver ting til sin tid. For man kan ikke bare bombarderer en krop med kriser /sygdomme, uden at tage forbehold til det menneske som lever i denne krop,
Der skal også være en parathed i denne modningsproces.

Vores sundhedssystem, som det er nu, fratager enten os denne "erfaringsgrundlag", eller også overser helt hvad en krop kan klare.

Små børn der går igennem børnesygdomme i det tempo de selv befinder sig i, styrkes og modnes rent faktisk af at få disse sygdomme.
Denne erfaring fratages ved massive vaccineprogrammer, hvor kroppen bombarderes med svækkede vira, bakterier, med hele proteiner der ikke er spaltet / nedbrudt og hvor der er op til flere forskellige giftige ingredienser, så som formaldehyd, tungmetaller / aluminium, antibiotika mv.

Resultatet er at kroppen ikke kan nå at følge med, den har ikke lært at få de præcis værktøjer, der skal til, for at vide hvordan kan støtte og styrke sig selv.