Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Quoted post

Joan Vedel Andersen
Underskriftindsamleren

#23 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-06 14:31

#22: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Hej, 

Jeg tænker, at du i så rigeligt omfang finder mine argumenter i forskellige tråde. Desværre synes der ikke at være en relevant debat her, da du ikke søger en meningsudveksling, men blot at påberåbe dig sandheden. 

som et lille notits
I forbindelse med  min henvisning"slik", læser jeg dette længere oppe i tråden. Jeg ved ikke, om jeg har forbyttet dette med en anden anonym, men det er jo det som kan ske, når man ikke ved, hvem man skriver med, fordi man ikke tør stå frem med sit navn :) 

Hav en fortsat god dag

Svar


Gæst

#25 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-07 07:58:28

#23: Joan Vedel Andersen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Der synes ikke at være en relevant debat her, siger du. Det er vist første gang du rammer plet. Men du fejler med årsagen. Årsagen til at der ikke er nogen relevant debat her er, at du overhovedet ikke forholder dig til det, du giver udtryk for at svare på. Så er der ingen dialog, men 2 monologer. Du agerer som en religiøs missionær med en sag, så alt hvad der kunne give mening, men strider mod din nuværende sag bliver fuldstændig overhørt. Det, Joan, er årsagen til, at der ikke er en relevant debat her.

Husk i øvrigt når du slynger beskyldninger omkring dig for at maskere egen uvilje til at svare, at der - givet din begrænsede evne til at se helheder - kan være andre årsager til ting end dem, du lige kan gennemskue. For eksempel er det nok en anelse arrogant at tro, at der er nogle, der ligefrem er så bange for dig, så de ikke tør skrive deres navn, når en mere nærliggende mulighed er, at der ikke er behov for at logge ind for at skrive kommentarer her. Det burde du vide, for du har selv skrevet nogle ting her som "Gæst", men det glemte du nok lige i farten ;-)

/Janus Ulriksen (også benævnt "JanU" og "Gæst")

 


Gæst

#31 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-13 22:16:44

#23: Joan Vedel Andersen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Du taler for døve ører, når du sidder på sådan en høj hest.