Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked. / Beskeder / For mig at se er målet nået / Kommentarer


Gæst

#26

2015-05-07 20:37

det er rigtig ,joan.sådan!!!

Gæst

#27

2015-05-07 20:42

bare næste gang kommer nye igen bogen med dyrekortere så anbefale til alle folk at lade være med købe !!!!det er dyrt for os til alle. for sidste år eller 2 år siden jeg havde grøn mappe med dyrekort og var indcl.6 kortere for 50 kr.dengang fra bilka og Føtex,men i år kom igen blå mappe med dyrekortere mens indcl.var kun 4 kort for 100 kr.hvis man handles noget,så syntes jeg det er lidt uretfærdighed!

Gæst

#28

2015-05-08 16:54

Hos Dansk Supermarked er man overbevist om, at kampagnen holder sig indenfor lovens grænser.
»Vi er ikke blevet forelagt noget fra Forbrugerombudsmanden og ved af gode grunde ikke, om vi bliver det. Vi er naturligvis helt overbevist om, at kampagnen holder sig fuldstændig inden for lovgivningen og overholder god markedsføringsskik,« skriver presseansvarlig Mads Hvitved Grand i en mail til Jyllands-Posten.

"Vor herre bevares, man må da håbe ,at Dansk supermarkeds presseansvarlige Mads Hvitved, selv har fundet på ovenstående tåbelige svar, så kan man jo stadigvæk håbe på, at Dansk supermarkeds ledelse stadigvæk er ved deres fulde fem, og der kun er hr. Hvitved det er gået galt for?? og det kan ledelsen jo hurtigt rette op på ved at flytte ham til en afdelingsleder stilling for nye kartofler i grøntafdelingen i en af deres supermarkeder, her kan han formentlig ikke gøre samme skade på kæden. :-)
HVIS det derimod er ledelsen, der har fortalt hr. Hvitved hvad han skulle sige til pressen, ja så er jeg så gu, da glad for at Niels Smedegård har solgt deres andel fra, så ikke et velanset selskab som MÆRSK skal slås i hartkorn med Sallinggruppen.
Er det overhoved faldet dette selskab ind, at de fleste af deres kunder måske nærmere, har set disse dyre kampanger, som et sjovt indslag for deres børn, frem for en konkurrence, når de alligevel handlede ind hos dem???????????
Vi er en lille familie på 2 voksne og 1 barn vi har også betalt 30kr for denne samler bog, men jeg drømet ikke om at min søn efter 6 uger og handel for 7100 kr, skulle stå og mangle 26 kort og have 184 byttere, og ingen af de kort han har fået, er af de så kaldte specielkort.
SIG MIG ENGANG PISSER I PÅ OS????? sådan føles det ihvertfald, så da vores handel på ca. 1200kr om ugen hos jer, sikkert er uden betydning, ryger den nu konsekvent til REMA 1000 og Kvickly som vi har 2 dejlige butikker af her i Kalundborg :-)
Om gud vil håber jeg, at leve de næste 30 år, så 30 x 52 x 1200kr + det, vi ligeledes ligger hos jer i Netto kan I allerede nu afskrive i "JERES SAMLER BOG" :-)
Og hvad andre gør, er jeg for såvidt hamrende ligeglad med, men jeg har da et stille håb, om at der er mange, der tænker og gør som jeg.

I SKAL FANDME IKKE, TAGE MIG EN TUR NED AF HAVE GANGEN, MERE EN EN GANG..............

Mvh. Anders Jørgensen
En Curlingfar UDEN kost...

#29 Re:

2015-05-08 21:51

#4: -  

 Jeg er stort set enig med dig - vil dog IKKE formulere mig helt så skarpt ;-)

1. Det er da fuldstændig op til én selv om man vil samle på dem eller ej.

2. Folk kan jo bare sige nej til deres børn - hvor svært kan det være - hvis ikke de kan forstå at der udemærket kan mangle 2-3 stykker i en samling, så er de for små til sådan noget - længere er den bare ikke!

3. Hvis det var nemt at få dem alle sammen, så var der jo ingen sport i det!

4. Når de små poder skal til fodbold, så lad os da endelig fjerne målene, for hvem skal lige vinde, og lad os da indføre kun en karakter i skolen (måske et lille flag), så alle får det samme.

Hold dog op og kom videre! - der er for forældre idag der ikke selv er kommet ud af teenage-årene.

Dog syntes jeg også at det er ligeså tåbeligt at man stiller sig op og laver en video, hvor man brænder special-kort af - det er jo mandens egne kort, men det er sgu da tåbeligt - MEN fred være med det.


Gæst

#30

2015-05-10 20:03

Vi har købt for kr. 2100,00 i Bilka, fået 84 kort her af 6 speciel kort så klagn er skudt over mål,

Gæst

#31 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-13 22:16

#23: Joan Vedel Andersen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Du taler for døve ører, når du sidder på sådan en høj hest.