Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Quoted post


Gæst

#22 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-06 08:24

#20: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Joan Vedel Andersen:

Kære dig,

det er så tydeligt at du ikke aner, hvad du snakker om?? hvis du ikke tror på, at klagen udspringer af et socialt initiativ, der opstod i begyndelsen af sidste uge. So be it??

vi samler stadig ind.

 

Det var da en mærkelig, nærmest absurd, kommentar. Men dem har du selvfølgelig præsteret en hel del af efterhånden :-)

Hvis nogen ved, hvad JEG snakker om, så er det da mig selv. Det er derimod tydeligt, at DU ikke aner, hvad jeg snakker om. Hvis du havde den fjerneste forståelse for den problemstilling, du selv er en del af, ville du også kunne se, hvorfor det er problematisk, når forældre flyver på barrikaderne, hver gang deres børn har en mindre end optimal oplevelse, i stedet for at lade børnene drage en nyttig lære af det.

Svar

Joan Vedel Andersen
Underskriftindsamleren

#23 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-06 14:31:30

#22: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Hej, 

Jeg tænker, at du i så rigeligt omfang finder mine argumenter i forskellige tråde. Desværre synes der ikke at være en relevant debat her, da du ikke søger en meningsudveksling, men blot at påberåbe dig sandheden. 

som et lille notits
I forbindelse med  min henvisning"slik", læser jeg dette længere oppe i tråden. Jeg ved ikke, om jeg har forbyttet dette med en anden anonym, men det er jo det som kan ske, når man ikke ved, hvem man skriver med, fordi man ikke tør stå frem med sit navn :) 

Hav en fortsat god dag