Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Quoted post

TRG

#127 Re: Re:

2015-04-29 21:17

#25: Joan Vedel Andersen - Re:  

 Hvilken paragraf er det der omhandler uddeling af gratis legetøj i forbindelse med køb og pligten til at sørge for at der er nok af det til alle...?

Det absurde er at forældre i årtier har købt dyre pokemonkort, fodboldkort og alle mulige andre samlekort, hvor sandsynligheden for at få en hel samling var nærmest ikke eksisterende. Men nu klages der simpelthen over en gratis gave!?

Børn behøver slet ikke hele samlingen, hvis de vel og mærke er mentalt stabile og har en lille bitte smule opdragelse med hjemmefra. Et sundt barn glæder sig over de kort det har og bekymrer sig ikke over hullerne.

 

De forældre der har skrevet under på det her pjat er det der er galt med den tid vi lever i.

Svar

Kom ind i kampen

#139 Re: Re: Re:

2015-04-30 02:30:07

#127: TRG - Re: Re:  

 Jeg giver dig ret på alle punkter..

der er tale om en gratis gave.. Alle brokker sig over hvor mange penge de har brugt.. Men det havde de jo gjort alligevel...

forstår simpelthen ikke den mentalitet folk har i dag.. Curlingforældre når de er værst..

 

 

Joan Vedel Andersen
Underskriftindsamleren

#150 Re: Re: Re:

2015-04-30 05:43:58

#127: TRG - Re: Re:  

 

Jeg er helt enig i din pointe omkring ex. pokermonkort, hvor den erhvervsdrivende dog heller ikke giver direkte udtryk for, at det er og skal være muligt at samle alle kort. Men vigtigst af alt så har jeg heldigvis til gode at se eks. producenterne bag pokermonkort, fodboldkort mm., lave aggressive kampagner målrettet børn, hvor der sker  opfordring til køb jf. formuleringen i loven. 

Jeg kan henvise til Jyllandsposten, hvor journalisten har beskrevet indsat det konkrete lovstykker, som det handler om.