Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Quoted post

Jannie

#17

2015-04-28 19:58

Er det seriøst det her? 

Sider der voksne mennesker og laver underskrift indsamling på gratis kort? 

Jeg er dybt rystet!! Shit hvornår skal børn lære at man ikke kan få alt her i livet, og når ens forældre klager over gratis kort, så tror de jo man kan klage over alt! 

Jeg synes personligt disse dyrekort har fået nogle meget grimme sider frem i nogle type mødre, har hørt om mødre der krævede 60 kort for et special kort jeeeesus mand! 

Ja vi samler og bytter med venner og bliver bogen ikke fuld ved min datter sådan er det og det kan vi ikke lave om på!! 

 

Svar

Charlotte

#18 Re:

2015-04-28 20:27:52

Den brølende puma

#19 Re:

2015-04-28 20:28:52

dåsen

#23 Re:

2015-04-28 20:50:22

#17: Jannie -  

 Der ramte du nok lige nogle curling forældre hvor det er allermest på sin plads.. Jeg griner mig selv i søvne nu ;-)

Joan Vedel Andersen
Underskriftindsamleren

#25 Re:

2015-04-28 20:58:37

#17: Jannie -  

 Jannie fra mit perspektiv - og det er jo mig, der har skrevet klagen, handler dette ikke om, at mine børn muligvis måtte mangle et par kort. 
Som det også fremgår ret tydeligt at klagepunkterne, handler det om de virkemidler, som dansk supermarked i deres markedsføring anvender overfor børnene. Det handler om nogle principper og det handler om, at vi har en lovgivning. Således som det er skrevet flere gange. 

Det er muligt, at der på diverse foraer også kan findes forældre, der ikke nødvendigvis formår at argumentere mere dybdegående for, hvad de anser som et problem. Men jeg synes egentlig, at den som har det største problem i denne debat ér dig, eftersom du forfalder til en stereotyp kliche om forældre, fremfor at sætte dig ind i de argumenter, der rent faktisk på saglig og lødig vis fremsættes. 


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-28 21:11:07


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-04-29 22:13:57