Nej til linjeføring A Beder Bering vejen

Quoted post

Gæst

#40 Re: Re: Hvilken baggrund tages beslutningen på?

2015-02-17 22:34

#38: - Re: Hvilken baggrund tages beslutningen på? 

 Muligvis, Bjarne.

 

VVM-undersøgelsen er dog udarbejdet af et rådgivende ingeniørfirma med Aarhus Kommune som rekvirent. Jeg er klar over, at dette er normal praksis. Men savner selv - som anlægsingeniør - nogle centrale fakta som nævnt tidligere.

Jeg er enig i, at der går følelsesfnidder i processen, og at det kommer til at fylde mere end fakta. Men netop sidstnævnte kan jeg godt betvivle validiteten af.

Svar


Gæst

#45 Re: Re: Re: Hvilken baggrund tages beslutningen på?

2015-02-20 17:10:11

#40: Gæst - Re: Re: Hvilken baggrund tages beslutningen på? 

 Til #40

Okay et rådgivende Ingeniørfirma rekvireret af Aarhus Kommune.

Javel og ?  Antydes det at der forligger korruption? eller?

Hvor mange Rådgivende Ingeniør firmaer skal ind over en sag før alle vil tro udfaldet?

Hvordan skal man tage beslutninger i Danmark, hvis det ikke er nok at følge de regler der ligger , anvende de rådgivende Ingeniør der påkræves , med rette viden og uddannelse etc.?

Hvor mange andre med samme fag kundskaber, men modsat holdning, skal man finde for at omstøde en beslutning?

Osv.

Hr. #40

I et samfund skal der altså være en hvis fremdrift. Reglerne er såvidt jeg kan se fulgt .
Jeg går udfra at alle de indvolverede Ingeniør har den påkrævede uddannelse og erfaring.

Mon så ikke vi har et nogenlunde sikkert Teknisk grundlag?

Når jeg så personligt kan se en hvis fornuft i argumentationen og jeg personligt ikke kan se et bedre alternativ,men tværtimod ,  ja så kører toget altså.

Tvivlen kan vi diskuter de næste 100 år, men derved for vi ingen løsning.

Alle veje er et kompromis. Stort set alle Dansker bruger dem filttigt men vil bare ikke have dem.

Bjarne J