BORNHOLM SIGER NEJ TIL TRAFIKFORLIGET 2014 /Bornholm sagt - Nein - zum Verkehrsvertrag 2014

Quoted post


Gæst

#88

2015-01-09 08:29

Nu må det fadmig være nok med Dansk ligestilling...!!
Igennem mere end 500 år har Danmark solgt Bornholm til Lybækkerne Som betaling for krigsgæld og indtil flere gange i perioder af 50 år, hvor vores forfædre måtte slide for Danmark og leve som under mennesker, mens resten af Danmark levede som mennesker...! Under Svenskekrigen i 1658 der afgav kongen uden tøven Bornholm til Sverige, her måtte Bornholmerne selv befri Bornholm og forære den tilbage til en udmyg konge. Under anden verdenskrig der glemte man simpelthen Bornholm Ups. Ja så mens Danmark fejrede så blev Bornholm bombet til ukendelighed....?! Nu skal vi så igen finde os i ydmygelser på det groveste, mens man tilgodeser resten af Danmark med tog og vejnet til flere 100 milliarder kr. Nu skal vi Bornholmere sgu stå sammen og vise hvad vi er lavet af, mit forslag er ganske simpelt, vi bekriger simpelthen Danmark og viser resten af verden hvad Danmark også indeholder..... Et stolt folk der lever under flok fyldt med kujoner, der nyder at det går godt for "mig" og så skider på udvandsdanmark. Jeg er en del af et stolt folk, for fanden det var Bornholmske vikinger der fandt Amerika og "Ny funged land" i dag kaldt New foundland så glem Columbus. Jeg er "GRIF" og parat til at give Danmark en overhaling; hvad er du....???????????? Kram Bent. Familie med Jens Kofoed en af befrieren af Bornholm i 1658. Del dette da det er meget vigtigt for Bornholm..!

Svar

Thomas

#95 Re:

2015-01-09 10:06:07

#88: -  

 Vi er nødt til at kæmpe for Bornholm. jeg er bange for at bornholm bliver smidt mange år tilbage i uvikling, med endnu flere arbejdsløse. Ja, historien viser desværre at vi endnu engang bliver trådt på.

Nu må vi lige se hvad der sker, ellers må vi jo på  Barrikaderne,