NEJ tak til den nye offentlighedslov

Quoted post


Gæst

#19 Jeg kan hjaelpe hvis rejse London-Koebenhavn kan betales : )

2014-10-26 09:28

Jeg er i London, men hvis Du skriver hvilken dato Du havde taenkt Dig og om min rejse kan betales, saa kunne det vaere, at jeg arrangerer og selv taler, idet jeg er tvunget i eksil som laege, efter jeg indberettede nedskaeringerne i sundhedsvaesenet i 2009 og kan tale generelt om det som et eksempel og kunne muligvis overtale andre at tale. Det indebaerer at jeg skulle skrive online/email til Kommune og Politi og en standarttekst for ansoegning om tilladelse til demo. Kunne Du skrive hvad fakkellys pris og hvor man kan skaffe det, ruten, slogans og saa er det klart. Hvis jeg skulle befinde mig i Kbh. vil jeg goere det. Talere er underordnet maaske, hvis bannere er produceret og photo og video goeres for publicering. En taler kunne vaere Professor Niels Hoeiby, Rigshospitalets Mikrobiolog, som er i Region Hovedstadens Regionsraad for Liberal Alliance, idet han i aarevis har kaempet for aaben offentlighedslov, saa bl.a. laeger kan udtale sig om forholdene i sundhedsvaesenet til offentligheden uden at blive afpresset til tavshed eller eksil af chefer og beroerte myndigheder med interessekonflikter. Med venlig hilsen, Pedram Kazemi-Esfarjani, laege og sekulaer liberal aktivist. London og Koebenhavn. Jeg er valgt repraesentant for udlandsbeskaeftigede medlemmer af fagforeningen Yngre Laeger

Svar


Gæst

#35 Re: Jeg kan hjaelpe hvis rejse London-Koebenhavn kan betales : )

2014-10-27 23:07:12