Imod sagens udfald mod Jensens Fiskerestaurant, Støt ham

Quoted post

Den lille mand...

#10

2014-09-20 22:05

Hvad forventer man når man åbner en restaurant der hedder "Jensens fiskehus" 400 meter fra "Jensens bøfhus" og på daværende tidspunkt har et logo der i rimelig grad har træk der mindes om Jensens Bøfhus'? Det var jo det første de blev dømt for, og skulle lave om.

Jensens er selvfølgelig nødt til at handle, når en restaurant på markedet udvider med butikker og et navn og logo der kan give folk indtryk om at det hører under samme tag.

Retten har talt og taget en beslutning, der desværre kommer den største til gode, men også har en stor mængde af retfærdighed i sig.

 

Under alle omstændigheder er det jo et spørgsmål om en 2-3 uger, så har i glemt at i skulle boykotte Jensens Bøfhus, thi de der nok råber højest samtidig nok næppe spiser ude mere end en enkelt gang om året. Der skal jo være råd til smøger og den store tv-pakke. Så i sidste ende er tabet nok meget begrænset, jeres generelle viljestyrke taget i betragtning :)

Husk nu at i heller ikke skal handle i Imerco, jeg fornemmer at i så småt havde glemt det :)

De der har tid til at beklage sig på nettet over den slags, er i langt den største grad bistandsklienter og des lignende, der sidder derhjemme og ikke ved hvad de bruge deres tid på - Men de er heldigvis så mange, at de kan samles i flok på nettet, og når de så møder modstand, eller ser en sag de kan forholde sig til, så går de til den. Om det er en stakkel der ikke kan få førtidspensionen godkendt bare fordi at denne ikke er syg, eller om det er en stakkels fiskehandler der ikke spurgte om lov (For der er jo andre der har fået tilladelse til at bruge navnet Jensen's - Hovsa), og så samtidig valgte at placere sig småtæt på en eksisterende restaurant i forbindelse med udvidelsen - Ja så er nettets små hævnere, der kan sidde der fra morgen til aften, heldigvis altid til at regne med :)

Jeg glæder mig til om 3 uger, så er der sikkert en duum dum politiker der er kommet til at sige at han ikke synes at man ubetinget skal have lov til bare at sidde derhjemme, hvis man er i stand til andet – Føøj han skal ned med nakken til den tid!

Svar

Brian

#11 Den lille mand....

2014-09-20 23:50:48

#10: Den lille mand... -  

 Spot on!!!!

Det er nemlig rigtigt! Alle disse rødradikale, fatsvage personager på overførselsindkomst burde forbydes ved lov.

Så ville der kunne blive råd til en ordentlig danskundervisning, så folk som dig også kunne lære at skrive. Du kunne jo også bare slå stavekontrollen til!

Det er altid trist at konstatere, at hvor viljen er, mangler evnen...

 

Mvh Brian


Gæst

#13 Re:

2014-09-21 13:22:28

#10: Den lille mand... -  

 Der er mindst 45 km. til den nærmeste Jensens Bøfhus fra Fiskerestaurenten, så din km.-tæller må vise meget fejl.

Når du nu har tid til at læse med og kommentere, må jeg udlede, at du nok er bistandsklient, som du beskylder os andre for.

Jeg kan fortælle, at jeg er ikke og har aldrig været.

Hvis man kun kan komme med nedværdigende udtalelelser om en stor del af befolkninge, så var det måske bedre at tie.