NEJ til ny lufthavn i Østjylland

Quoted post


Gæst

#12

2014-08-25 07:21

Danmarks 2 største by SKAL da have sin egen lufthavn, tænk at I starter denne underskriftindsamling, ufatteligt ringe, i må jo være gammeldags tænkende uden mål med fremtiden og uden sans for byudvikling. Dem der starter/underskriver på dette er højst sandsynlig på kontant hjælp så I ikke har råd tal at tage flyveren, tænk lige på de mange 100 tusinder der får gavn af dette, samt kulturhovedstad 2017, men igen I er nok uden arbejde, har cykel og kan ikke se de muligheder en ny lufthavn vil give andre !!!!

Svar

Med arbejde i Aarhus

#13 Re:

2014-09-12 17:34:34

#12: -  

 Danmarks næststørste by HAR en lufthavn. Den ligger så i Tirstrup. Lidt lige som at ALLE større byer har deres lufthavn UDENFOR byen. Langt de fleste lufthavne har mellem 30-40 min. til centrum UDEN trafik. Der har Aarhus 38 min. Hvis motortrafikvejen blev omkonverteret til motorvej ville den tid blive kortet yderligere af. At dine argumenter ikke rækker længere end "ufatteligt ringe", "gammeldags tænkende", "uden mål for fremtiden", "kontanthjælpsmodtagere", "uden arbejde" og med "cykel", vidner i bund og grund nok mere om din mangel på saglig argumentation. Jeg har såmen også et tydeligt billede af din personlighed. Det er i sort/hvid..............

Carsten Bech - Radiakle Venstre

#14 Re:

2014-10-28 08:46:50

#12: -  

 Århus har en lufthavn, beliggende i passende afstand. Lufthavnens største problem er at den evindeligt udsættes for kritik. Den usikkerhed er generende fordi de selskaber der ovrvejer, at etablere nye ruter bliver usikre.