NEJ TAK - TIL TVUNGET-BAD I FOLKESKOLEN

Quoted post

kom bare an

#62 ignorante små mennesker

2014-06-26 22:49

Jeg fatter slet hvordan i kan støtte op om tvang af børn i bad. Hvor umenneskelig kan man være?
Jeg kan tydeligt huske de lange skænderier med min idrætslærer hvorfor jeg og mine andre ufrivillige klassekammerater skulle tvinges i bad når idrætstimerne lå som de sidste om onsdagen? Hvor er logikken i at jeg skulle tvinges i bad når jeg skulle ud på en 10km lang cykeltur hjem bagefter og blive svedig igen. Hvad kunne min lærer på nogen måde få ud af denne tvang andet end at tilfredstille sin magtliderlighed?
Kan i kloge hoveder som går ind for tvangsbadning komme med en grund? KOM SÅ!
Og i bedes fise af med at jeg skulle lære om personlig hygiejne, for skulle min lærer så også med mig på toilettet for at lære mig hvordan jeg tørrer min røv for lort? NEJ VEL!!
Skal der så også sættes overvågningskamera op på jeres toiletter på arbejdspladsen for at finde ud af hvem fra regnskabsafdelingen som er den skyldige der ikke bruger børsten i kummen efter sit besøg? For hey.. den person må vi jo lige lære om hygiejne!
Jeg har ikke selv børn men når de en dag kommer og jeg hører at de bliver tvunget i bad mod deres vilje, så nøjes jeg ikke bare med en seddel. Så stormer jeg ind på rektors kontor og giver personen et møgfald af en anden dimension. Og hvis rektor så siger at mit barn ikke skal sidde og lugte i timen. Jamen så skal jeg da med glæde tage i Jem&Fix og købe et bruseforhæng til 99,95kr og hænge det op i brusebadet på skolen. Det er et så billigt problem at løse at jeg slet ikke fatter der stadig findes åbne brusebade i folkeskolerne. Men lærernes magtliderlighed prissættes åbenbart højere end børnenes selvstændighedsudvikling.
Lad os så se hvad i som går ind for tvangsbadning har af rapkæftede kommentarer som tydeligvis virker som potensforlænger for jer.

Svar

Merete Hansen

#70 Re: ignorante små mennesker

2014-07-21 10:25:19

#62: kom bare an - ignorante små mennesker

"hvordan jeg tørrer min røv for lort? NEJ VEL!!"

JO!  Den der med at bruge venstre hånd går bare ikke mere!!!