NEJ TAK - TIL TVUNGET-BAD I FOLKESKOLEN

Quoted post

Chrstian

#19 Jeez

2014-03-29 10:05

Det her er jo helt tosset - I skriver som om lærerne får noget seksuelt ud af at tvinge tøjet af stakkels børn. Slap af. Træk vejret. Løsn spændetrøjen. Selvfølgelig skal børn i bad efter idræt, ellers starter mobningen da for alvor. Det her lyder virkelig som enten et forældreskabt problem eller et enkeltstående problem med et meget genert barn. Mon ikke det kan løses mellem dig og skolen uden at resten af DK skal inddrages?

Svar

Carsten Hansen

#254 Re: Jeez

2015-05-12 07:06:48

#19: Chrstian - Jeez 

 Det man ønsker at fremme er børnenes efterhånden sygelige blufærdighed. Man intimbarberer sig og er derfor pludselig helt nøgen, selv i puberteten. Man lærer, at intimbarbering er lig renlighed, sikke noget sludder. Slap dog af ... Den omtalte blufærdighed opleves jo kun første gang man smider kludene i klassekammeraternes selsksb, ikke sidenhen. At mandlige lærere overværer pigernes brusebad tror jeg ikke på finder sted. Vi skal passe på at vi ikke får en ny generation af pjokkede unge, som ingenting kan. For få dage siden så jeg et program i tv, hvor en ung mand på 31 ikke turde tiltale pigerne. Ikke alderssvarende ... Efterhånden bliver de unge først voksne i trediverne, hvor vi i min generation begyndte at ha børn, der skulle konfirmeres. Kom i gang!

johnep

#270 Re: Jeez

2015-05-21 07:47:18

#19: Chrstian - Jeez 

 Selfølgelig skal børn i bad og med hensyn til nøgenhed hvad med alle de problemer der er med nøgenhed på  FB

der stiller de unge da op til nøgenhed frivilligt