Giv Natascha Linea og Bent en chance for at beholde deres datter.

Quoted post


Gæst

#1

2013-08-30 08:51

Tror der er rigtig mange mennesker der ikke forstår denne sag. Man kan jo allerede i D.U.M høre at Natascha og Bent har følelser for deres lille pige. det er uforståeligt at flere kommuner ikke giver unge mennesker lov til at bevise deres værd, folk i gamle dage fik også børn som 14-20 årig, og se hvor de er idag, grib ind de steder der er brug for det, men giv de unge mennesker lov til at bevise at de er gamle nok til det ansvar at passe deres eget kød og blod. & stop forsøren med at ødelægge vores samfund , og lad være med at skad børnene , det har ikke valg det selv. Jeg støtter jer, i kampen om at få jeres pige hjem ! Alt held & lykke :)

-Alexandra Nielsen.

Svar


Gæst

#2 Re:

2013-08-30 09:50:42

#1: -

Jeg synes også kommunerne opgiver for let i stedet for bruge nogen ressourser på de unge forældre og hjælpe dem til en bedre start. I stedet for så får de ulykkelige unge mennesker der kan ende m en depression, og ikke komme videre i systemet, hvad er det for et land danmark er blevet til? jeg flov over og være dansker snart det så pinligt at man i et af verdens rigeste lande at vi ikke kan hjælpe de unge bedre.