Gratis HPV-Vaccine til ALLE

Quoted post

Monika Fjeldmark Hansen
Frederiksberg

#131

2013-08-26 09:39

Jeg fatter ikke at der bliver ved med at komme underskrifter til denne underskrift-indsamling. :-( HPV-vacciner er dødsensfarlige og skal STOPPES!

Til jer der også er imod dette vaccine-vanvid, kig lige på dette link: http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_hpv-vacciner

...og skriv meget gerne under!
På forhånd tak. :)

Svar

Jeanett

#135 Re: TAK TAK TAK

2013-09-17 14:39:45

#131: Monika Fjeldmark Hansen -

Så lige dit indlæg, efter selv have lavet et indlæg omkring HPV vaccinerne, fordi jeg selv blev chokeret over denne underskriftsindsamling.. Dejligt at se andre er bevidste om denne vaccine.

En pige på ca. 14 i vores svigerfamilie har fået Guillian Barré Syndrome og i nat slog det mig, at jeg bør spørge om hun har fået HPV-vaccinerne..

Bliver nødt til at tilføje, jeg lige har fået bekræftet af min lillebror at dette er pga. HPV-vaccinen!!!!!!!!!!!!!!

Hans kæreste har også fået vaccinen, så det er noget fuck, men langt om længe har de fundet årsagen til hendes Guillian Barré Syndrome!! Umiddelbart ser det ud som om hun er en af de 80 %, men det er stadig for tidlig at fastslå.

I min familie, er min morfars mor og begge hans 2 søstre døde af livmoderhalskræft, min kusine har nu moderate celleforandringer (aner ikke om hun har ladet sig vaccinere, men dette skal jeg have undersøgt).

 

MEN JEG VIL ALDRIG TAGE IMOD DENNE HPV VACCINE! PÅ TRODS AF DET ER I FAMILIEN

(hvilket ikke skulle kunne lade sig gøre = arveligt)

Jeg ville mene vi bør se på årsagerne til kræft, fremfor udelukkende at se på behandlingen og hvad vi byder vores øko-system.

 

Vil heller ikke takke ja til kemo eller stråling, hvis jeg får konstateret kræft - jeg har ikke undersøgt nok omkring operation, så dette kan jeg ikke udtale mig om.