jeg er imod at tattovering bliver ulovligt

Quoted post


Gæst

#139 Re: Re: Re: Re:

2013-06-20 21:36

#38: danske regering - Re: Re: Re:

Hvis i endelig skulle gøre en "RIGTIG" forskel burde i måske overveje at gå ned i løn inde ved jer så nogle af de penge de kan blive brugt til at betale danmarks gæld til resten af verden, hvorfor? jo for hvem er det der har lavede gælden ?? Dansk regering, nemlig.. vi andre må sku selv rodde bod på hvis vi har brugt for mange penge, eller sat os i gæld, der er ingen hjælp at hente hverken ved kommunerne eller skat eller nogen som helst andre, hvis i fik styr på den gæld I har lavede så ville der fandme komme gang i både arbejdspladser forbruget og pengene så vi kunne komme til at klare os selv igen, gad vide hvorfor der er så mange arbejdsløse i danmark ? det er sku nok fordi 1. vores stats minister burde aldrig  være blevet det, 2 den danske regering har stiftet gæld, hvilket føre til nummer 3, 3. Rigtig mange virksomheder er enten lukket ned pga. skatter eller flyttet til udlandet, fordi igen punkt 1. den danske regering har stiftet gæld som både virksomheder og borgere åbenbart skal hjælpe regeringen med at betale tilbage, istedet for i selv gør det, igen sådan er det ikke for andre almindelige mennesker.

Svar

danske regering

#141 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-06-20 22:31:14

#139: - Re: Re: Re: Re:

både du og jeg ved at gå ned i løn ville ikke være god løsning, da man i danmark får løn efter kvalifikationer, det er tråds alt ikke kassedamer fra netto der bliver ansat i folketinget ikke fordi at der er noget galt med kassedamer i netto, jeg handler der selv og synes nu at de er meget flinke.
nu giver du den danske regering skylden for at have sat det danske samfund i gæld, dette er delvis rigtigt, når man kigger på hvorfor gælden er blevet så høj så kan man tage fat på diverse punkte, bl.a. for at samfundet kom op og stå man også at livskvaliteten ikke blev forringet osv...
hvis vi forstiller os at vi liver i en gæld fri verden, tror du virkeligt på at det er det eneste der skal til for at virksomheder kom til at ansætte flere medarbejder, personligt har jeg en anden holdning hvad det angår, man det er en helt anden emne.