jeg er imod at tattovering bliver ulovligt

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen jeg er imod at tattovering bliver ulovligt.


Gæst

#1

2013-06-20 10:24

Fuck nu den danske regering.. De skulle til og vågne lidt op, og lad os andre leve i fred

Gæst

#2 Re:

2013-06-20 11:18

#1: -  

Fucking enig! Hva bliver det næste ikke!!!

 

Sandheden

#3 Slap nu af

2013-06-20 11:32

Der er ikke fremsat et lovkrav om, at tatovering bliver ulovligt. Farveproducenterne skal bare lige finde ud af, hvordan de imødekommer reguleringerne, og så kan de igen levere farver til Jeres allesammens hud.

Gæst

#4

2013-06-20 11:40

SKRIV UDNER!!!!

Gæst

#5

2013-06-20 11:45

Synes simpelhen det er for latterligt! Det ender sku da med at vi til sidst ikke engang må slå en prut ude på offentlig gade, uden at blive anholdt eller får en bøde!!! Danmark bliver et mere og mere lorte land! TAG JER SAMMEN!!!!!!!

Gæst

#6

2013-06-20 11:45

Det vil aldrig blive mulig at stoppe folk i at blive tusset eller tusse andre. Og jeg sys ærligtalt det skal være op til den enkelte borger at bestemme og de vil tusses eller ej. Vi kender alle risikoen for en infektion eller man ikke kan tåle det , så man kan jo altid starte med noget meget småt for at se om man kan eller ej.

Gæst

#7

2013-06-20 11:51

er det ikke et frit land vi befinder os i

Gæst

#8

2013-06-20 11:52

Come on, hvad sker der for at man vil gøre tatoveringer ulovlig i Danmark ?? Måske der lige var andre ting der var vigtigere at tage hensyn til først !! Kæft jeg synes det er til grin !!!!

Gæst

#9

2013-06-20 11:53

Folk skal selv have lov at bestemme, derfor er det forkert at gøre tattoveringer ulovlige.

Gæst

#10

2013-06-20 11:57

Fuck nej jeg elsker tatoveringer og de skal ikke gæres ulovelige der er sgu meget sndet der burde laves om i stedet!!!!!!

Gæst

#11

2013-06-20 11:59

Det er vores kroppe, derfor vores valg!!!

I praler med at Danmark skulle være et frit land, ikke mer tydeligvis!!! >:(


Gæst

#12

2013-06-20 12:00

Jeg skriver under!
Jeannette

#13 Re:

2013-06-20 12:03

#11: -  

 


Gæst

#14 Misforstået og fejleksekveret

2013-06-20 12:09

Der er ikke noget der som sådan bliver ulovligt.
Der er fremlagt et FORSLAG om strengere kontrol med indholdet i det blæk der bliver brugt.
Så er der en overlæge der har udtalt at det vil, teknisk set, gøre det ulovligt at udøve kunsten.
Forhåbentlig bliver denne bekendtgørelse ikke til noget, da det vil gøre det svært at overleve som tatovør i DK.

Men hvis man vil gøre et indtryk i den offentlige debat, må man som udgangspunkt sætte sig ind i hvad sagen handler om,
og derefter handle på en måde der ikke virker som om at man læste overskriften på eb.dk, skrev 'fuck det lort' i kommentarfeltet,
og derefter oprettede en underskriftindsamling, der virker lidt forhastet.
tatovering lover....

#15 dagens-danmark

2013-06-20 12:12

sker der for dagens-danmark?! syntes at danmark er blevet det land hvor man bare ikk må noget.. og alle vores gæster fra andre lande siger at det er et frit land samme med ogs det siger vi ogs..... det kan vi så godt stoppe med nu. de har sat så mange regler her i danmark at det ikk er et frit land mer... det var min mening....!

Gæst

#16

2013-06-20 12:19

Totalt forbud holder ikke.
De vil skabe jobs, men tænk lige på, hvor mange tattovører, som bliver arbejdsløse...
Lovgiv om en aldersgrænse på 18 år - ok.
Lovgiv om en tattovøruddannselse, så vi undgår hjemmetattovørerne - ok.
Men ALDRIG et total forbud.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-06-20 12:21


Kasumi

#18 det fandme ikk iorden

2013-06-20 12:24

Det kan fandme ikke passe at vi som mennesker ikke selv må bestemme hvad og hvordan vi tager vare for vores eget liv. Skal Solarier, bacon, hårfarve, make up, slik osv så også afskaffes fordi det er skadeligt?
Jeg siger FØJ for den hvor kan folk dog gøre livet surt for andre...

Gæst

#19

2013-06-20 12:27

Håber aldrig det sker !!
Glitter

#20 For h...........

2013-06-20 12:30

Danmark er på vej til at blive et lorte land, uskyldige hunde aflives, lægerne får mindre tid til patienter, priserne stiger, folk bliver arbejdsløse og får mindre i løn, og nu skal tattoveringer gøres ulovlige, Gud fucking fri mig vel altså

Gæst

#21

2013-06-20 12:35

Det vil være dejligt med en Smily ordning så vi ved at Tatovør er ren og pæn men ligefrem et forbud ved lov, det hører ingen steder hjemme. Så kommer der da først udu i køkkentatovering.
Vil jeg tatoveres skal jeg nok finde ud af det alligevel INGEN LOV skal bestemme over min krop.

Gæst

#22

2013-06-20 12:41

Det er for galt!

Gæst

#23

2013-06-20 12:46

»Både Tyskland, Sverige og Norge har indført lignende regler om indholdsdeklaration, uden at tatovørerne har måttet lukke butikken. Europarådets resolution om tatoveringsfarver stiller også krav om mærkning, og flere internationale producenter af tatoveringsfarver reklamerer med at overholde resolutionen. Så det burde altså uden problemer være muligt at skaffe farver, der overholder de kommende regler. Også uden væsentlige økonomiske byrder«

Det jo som sagt igen IKKE, det at blive tatoveret der vil blive ulovligt men blækket og dets indhold.. og den her underskrifts indsamling sejler, "jeg er imod at tattovering bliver ulovligt"

Andre mener dog at den danske lov der skal blive er langt strengere end i de pågældende lande og at hele bekendtgørelsen er gætteri! og det holder selvfølgelig heller ikke, så tag en chiller og vent lidt endnu, mediernes overskrifter er ikke nødvendigvis altid lov. det stadig nyt og vi ved endnu ikke hvad der kommer til at ske..

Gæst

#24

2013-06-20 12:48

Jeg syns det er for dumt. måske skulle man bare være bedre til at tjekke dem der har lov til at tatovere. Det er ens eget valg hvor man gør det. ellers så sæt alderen op til 21. så ved man det mindste hvad man laver.

Gæst

#25

2013-06-20 12:59

For sindssygt !!