Offentlig amning

Quoted post

Mormor

#55 Re:

2013-06-15 10:15

Det undre mig sgu ,at alle de der skriver af de unge der nu har fået børn overhovedet har overlevet. for deres forældre har ikke siddet på en restauration  og givet jer patte,, jeg har 4 børn og aldrig haft de problemer. hvor svært er det lige at pumpe  ud til en flaske når i skal på cafe eller restauration. og så gi ungen flaske når i er der.. Overforkælet  pjok at i ikke har andet at gå op i end ,sådan noget  ligegyldigt ,som kan ordnes i et snuptag uden at nogen føler sig generet.#2: -

 

Svar


Gæst

#129 Re: Re:

2013-06-17 06:46:13

#55: Mormor - Re:

Tja - nu findes der jo altså børn, der bare nægter at tage en flaske..

Men det er måske bare et spørgsmål om opdragelse af den 1 mdr gamle baby?

- eler et spørgsmål om tilvænning, så lad os da give dem erstatning i stedet, så der ikke er nogen, der føler sig stødt!

Jeg synes hele tanken om denne diskussion er helt ude i hampen - hvor man seksualiserer noget så uskyldigt som næringen af vores børn. Jeg forstår det ikke!

Vi går så højt op i at være frisindet - og vil nærmest ikke forbyde noget som helst grundet personlig frihed - men retten til at nære vores børn på den optimale måde - samtidig med, at vi ikke burer os inde - det skal diskuteres?

- Der er måske en grund til, at andelen af børn, der fuldammes er under 50 %? - Og hvis det ikke er en skræmmende tendens, så ved jeg ikke, hvad det er...