Offentlig amning
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Der hænger reklamer med meget store bryster i det offentlige rum.
Kvinder må gerne være så nedringede, at intet overlades til fantasien.
Man må have så løse bukser på, at halvdelen af ballerne svinges hen over andres mad.
MEN babyer må ikke få mad, når de er sultne - skal de sulte grædende?
Ved det næste bord sidder en fed, svedig mand i bar overkrop. Og i porten overfor står en mand og urinerer frit med kronjuvelerne fremme, mens børn og voksne går forbi. Du kan næsten lugte, at han ikke er den første, som ikke kunne vente, til han fandt et toilet, som kvinderne jo altid gør.
Måske skulle du bare nøjes med at kikke ned på dine sko under hele cafebesøget.
Re: Re:
Tja - nu findes der jo altså børn, der bare nægter at tage en flaske..
Men det er måske bare et spørgsmål om opdragelse af den 1 mdr gamle baby?
- eler et spørgsmål om tilvænning, så lad os da give dem erstatning i stedet, så der ikke er nogen, der føler sig stødt!
Jeg synes hele tanken om denne diskussion er helt ude i hampen - hvor man seksualiserer noget så uskyldigt som næringen af vores børn. Jeg forstår det ikke!
Vi går så højt op i at være frisindet - og vil nærmest ikke forbyde noget som helst grundet personlig frihed - men retten til at nære vores børn på den optimale måde - samtidig med, at vi ikke burer os inde - det skal diskuteres?
- Der er måske en grund til, at andelen af børn, der fuldammes er under 50 %? - Og hvis det ikke er en skræmmende tendens, så ved jeg ikke, hvad det er...
Forbyd Amning
Jeg ved at på Østerbro er der cafeer hvor man næsten ikke kan komme ind af døren for barnevogne og klapvogne, det er ikke iorden
Re: Forbyd Amning
man bliver så harm når jeg læser det her fordi det ikke er alle der opfører sig sådan, og det er få tallet der gør sådan noget. fordi der er en der gør noget forkert skal alle andre ikke udelukkes, og fordi en kunde stjæler, er det ikke ens betydning for at alle kunder stjæler. Der er da ikke noget galt i diskret amning, hvis det virkelig gerere har du nok snuden for langt fremme.
debat om amning skal lovliggøres
Da jeg godt kunne tænke mig, at starte en god saglig debat for og imod lovliggørelse af amning. Så deler jeg mit link rundt omkring.https://www.facebook.com/SaetXNickiOttevig
Deltag gerne i debatten inde i linket. God dag
LÆS DENNE ÅBEN BREV :)
USA
"Således har 45 stater i USA vedtaget love, som specifikt tillader, at kvinder ammer deres barn på ethvert offentligt, som privat sted. 28 stater har undtaget amning fra deres blufærdighedslovgivning."
Re: Re:
#8: - Re: Det behøver de sådan set heller ikke...... det er deres frie valg. Ligesom det bør være et frit valg om man vil amme offentligt.
Re: Re: Re: Re: til alle dem der sammeligner det med at tisse eller det der er værre
#126: inger - Re: Re: Re: til alle dem der sammeligner det med at tisse eller det der er værre
jeg anfægter ikke at det er naturligt det er meget naturligt :) men jeg anfægter at det er mad, hvilket du er i din gode ret til at synes det er :)
Re:
Det handler ikke om amning i det offentlige rum, men på et privatejet område...
Re:
"til han fandt et toilet, som kvinderne jo altid gør" som kvinderne altid gør??... du skal da vist noget mere ud...
Re:
Så du syntes altså at hjemløse er trælse at se på når de spiser?? det giver jo ingen mening... har man dårlige bordmanerer fordi man er hjemløs, eller mener du at de er klamme at se på??
og ikke en statslig eller kommunal institution!
Offentligt amning
Kvinder som er pakket totalt ind i tørklæder og andre beklædninger som dækker dem ind, selv sorte handsker om sommer, Se det er krænkende for mit kvindelighed og mit menneskerettighed.
Små børn skal ha mad, når de bliver sultne, de er ligeglad med hvor de er. Den bedste mad til dem er: Brystmælk, den er ren og med masser af antistof mod infektioner.
Nj tak!
På forhånd tak!
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: til alle dem der sammeligner det med at tisse eller det der er værre
#122: - Re: Re: til alle dem der sammeligner det med at tisse eller det der er værre
Det er faktisk naturligt! Det er en del af vores instinkt ;)