Offentlig amning

Quoted post


Gæst

#5

2013-06-14 07:23

Hørte en sige radioen sige,det er fuldt forstålig at nogle cafer vælger at et forbud.. prøv du og forstil dig du sider og spiser en god middag med din mand... Mere blev der ikke sagt.. Så må de sgu da lukke øjenede... Jeg er en smulge træt af at vi kvinder skal ligge under, for dem og væreoffer for mænds mangel på nedsat, rovdyrs hjerne!!!

Svar

mormor

#56 Re:

2013-06-15 10:17:40

#5: - Det undre mig sgu ,at alle de der skriver af de unge der nu har fået børn overhovedet har overlevet. for deres forældre har ikke siddet på en restauration  og givet jer patte,, jeg har 4 børn og aldrig haft de problemer. hvor svært er det lige at pumpe  ud til en flaske når i skal på cafe eller restauration. og så gi ungen flaske når i er der.. Overforkælet  pjok at i ikke har andet at gå op i end ,sådan noget  ligegyldigt ,som kan ordnes i et snuptag uden at nogen føler sig generet.

Ja du har ret gæst 5

 

Den nybagte far

#187 Re:

2013-07-11 00:25:04

#5: -

Der er jo desværre et andet aspekt i denne debat end det rent blufærdige:
Skal man så lukke café/restaurant når barnet eventuelt gylper ud over det hele efter sit måltid ??


Man er jo nødt til også at tænke lidt på det rent hygiejniske i denne sag, ikke sandt, og derfor tror jeg mange spisesteder har valgt at sige fra over for amning på spisestedet.

Har man på spisestederne et specielt sted, hvor denne amning kan foregå på forsvarlig hygiejnisk måde, så finder jeg det på ingen måde problematisk; men inde i selve spiselokalet vil jeg af ovennævnte grund alltid være imod.