NEJ tak til den nye offentlighedslov

Quoted post


Gæst

#2050 Kære Susanne

2013-06-01 13:42

Spam os bare :-) det er jo ikke sikkert, at alle 85.000+ følger debatten og kommentarerne her på siderne. Og hvis noget er vigtigt nok, så er det da okay at få i sin mail boks. Og man kan jo bare afmelde beskeder herfra, hvis man ikke vil have dem. Jeg kan godt huske, at der var en forholdsvis vred mand, som ikke ville belemres med beskeder. Men jeg tror nu ikke, at han repræsenterer en generel holdning.

Glæder mig til at se nyheder på mandag. Gør endelig en sag ud af, at Bødskov ikke 'havde tid' til selv at modtage underskrifterne. Det er helt klart billeder han ønsker at undgå på linie med Thornings afbud til 1.maj i fælleden. Ikke-svar og ikke-tilstedeværelse er ironisk nok efterhånden Bødskovs fremmeste kendetegn og talent. For dem, der har fulgt lidt med i de interwievs, han har givet, i svarene i diverse samråd og hans insisteren på at levere ikke-svar for samtlige ministre i folketingets spørgetid, der går en overordentlig tydelig rød tråd til hans ikke-tilstedeværelse mandag. Om han så rent hypotetisk ville gå med til at møde jer foran snurrende kameraer, så skulle hans spin doktorer nok forhindre ham i det, om de så skulle lukke ham inde i et kosteskab:-)

Hej fra Dorthe

Svar

H. Engermann

#2051 Re: Kære Susanne

2013-06-01 13:48:41

#2050: - Kære Susanne 

HELT enig med Dorthe, og lad underskriftindsamlingen samt kommentering fortsætte.
Man ved aldrig, om der senere kan blive brug for det.

Susanne

#2052 Re: Kære Susanne

2013-06-01 14:37:09

#2050: - Kære Susanne

Tak for ordene :)