NEJ tak til den nye offentlighedslov

Quoted post

Susanne

#1428 TIL ALLE!

2013-05-05 16:47

Jeg har modtaget en mail, hvis indhold nu har myldret rundt i mit hoved dagen igennem - skulle jeg ignorere eller tage emnet op. Jeg har nu besluttet mig for at dele med jer andre, for tænk, hvis andre end mailskriveren gik rundt med samme forrykte tanke. Mailen lyder kort og godt:

lol, det er sgu useriøst!
2013-05-04 14:34
Jeg synes det er under al kritik, at du skal tjene penge på, at 57.000 har skrvet under mod en elendig lov!!

------------------------------------------------------

Jeg var og er målløs. Hvor i alverden kommer en sådan formodning fra? Jeg får bestemt ingen betaling pga. jeres underskrifter - hvem skulle i øvrigt også betale mig? Jeg bruger en stor del af min i forvejen sparsomme fritid på dette projekt, fordi jeg finder det vigtigt - hverken mere eller mindre. Og heldigvis har langt flere end 57.000 skrevet under :)

Måtte bare lige af med det ... tak.

Svar


Gæst

#1430 Re: TIL ALLE!

2013-05-05 17:06:00

#1428: Susanne - TIL ALLE!

Hej Susanne!

Jeg tror ikke, at du skal ta' det så alvorligt. Den person der har skrevet til dig har haft brug for at komme af med sin mening og fred være med det. Det er en lidt besynderlig besked - men nogen gange kan folk jo blive fejlinformeret.

Det er MEGET IMPONERENDE at samle mere end 71.000 underskrifter + mere end 9.000 likes på Facebook - fantastisk godt gået...!!!

I de seneste dage er både SF og Amnesty International vågnet op til forsvar for aktindsigt og demokrati - så det ser lidt lysere ud nu :-)


Gæst

#1455 Re: TIL ALLE!

2013-05-06 02:05:17

#1428: Susanne - TIL ALLE!

Sikke en klaphat. Den mail skal du ikke tænke på. Folk er glade for muligheden for at skrive under, og mailskriveren har fået et eller andet helt galt i halsen.

Mvh.

Dorthe

 

Ps. Sikke en masse der lige sket herinde de sidste par dage - demonstration - hvilken god idé :-) :-) :-)

Hvis det falder på plads, vil du så ikke nok også skrive tid og sted her i mailsystemet?