Effektiv stofskifte / Immunbehandling behandling søges snarest

Quoted post


Gæst

#8

2013-04-04 14:37

Jeg gikk på Levaxin (syntetisk T4) i 22 år UTEN å bli bedre eller bra i formen....! Prøvde Liothyronin men fungerte ikke... Jeg startet på Thyroid Erfa 1.april i fjor (2012) og aldri hatt det bedre (hadde ikke noen formening om at dette skulle hjelpe, men JAAA for min del!!) Det viser seg at denne Thyroid Erfa og også Armour Thyroid og som inneholder det samme som FRISKE mennesker har, som vil si T4,T3,T2,T1 og Calsitonin. Alle mine symptomer er forvunet med problmerErfa som vil si muskel og skjelettplager, øyeproblemer med mere. Fikk diagnosen IBS og Fibromyalgi - men ALLE symptomer er borte vekk på ERFA! HVA skjer?? Jo, vi får de viktige og manglende komponenter som vanlige friske har! Jeg kommer ALDRI til å vende tilbake på kun Levaxin og evt. Lio.. Derfor støtter jeg dette. Mvh Lisbeth

Svar

gæst.

#9 Re:

2013-04-04 15:47:26

#8: -

hej. Vi er mange der idag får thyreoid. Mange har fået det meget bedre. Vi er også mange der ikke har fået det specielt bedre - dog bedre end på t4 medicin. Lægerne vil ikke se at der kan være andet galt.. Fx gluten allergi mm.. Derfor kræver vi en bedre behandling af HELE Immun sygedommen.. <3