Total afskaffelse af den gensidige forsørgelsespligt, Ingen skal reduceres i indkomst pga samliv


Gæst

/ #439 Re:

2017-07-16 20:29

#1: -  

 Hejsa prøve skrive så godt jeg kan er ordblind. Er førtidpersion flere spyski ting .

Blev nem udtryh når min beløb ikke er fast blev jeg udtryk kan ikke sov få ondt i mavn og det gå ud min børn. 

Vis bare forsøgpligt var væk vil det gør ting noget nem her hjem.

Min mand tjern 7700 efter skat hver 14 dag og jeg gå så 10500 kr efter skat. Nu er han gå op i løn og udbetalt ikke få det rette inu så jeg ved slet ikke hvaf jeg få.

Jeg blev bang ked af det hvor skal mere slog med er det nok jeg har min sygdom at slog med.

Hvor kan jeg bare få en fast sæt som par så ikke blev på virker af min mand læn.

Det slid på vores forhold da jeg blev udtryg og nevørs og snakke peng hele ting kan ikke sov om nat.

Bare så bang det ikke blev bedre i om 100 år.

For vores politiker er ligglad.

 Vis forsøgpligt år væk få vi nok et meget lille beløb.

Efter den ny de regne hvor få besked hver halv år og selv skal ind og rette på hvor meget vi tro min mand vil tjern.

Jeg råbe hjælp med politiker er skid lig glad med os.

Dem ikke kan arbejde ønsker de ikke at brug peng på eller hjælp på den måde det er bedst. Vi nogle deres svær kan arbejde selv det vores stør ønsker.

Hvor skal vores kærlighed straft.

Min drømme var at have 11000 kr eller 12000 kr efter skat lig meget hvad min mand tjern.

Hilsen fra den ned slid førtidpersion.

Husk i straft en helle familie.

Det så gamle dags med den her forsøgpligt.

Husk det slog familie i stykker.