Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.


Gæst

/ #118

2015-11-15 16:01

søren Espersen ....skal politi anmeldelse...for kroteste grove udtalelser mod menneskeheden,gad vide hvordan han kan sove om natten....har han børn...hvis så skulle han skamme sig...vad vil han sige hvis nogen udtalde sig som ham....og bomber danmark...disse udtalser er så grove at han skal for retten,og så til ansvar for det han har sagt....vad ret har han til at sige vi bomber syrien...er han klar over vad han siger....syrien bliver bombet hver dag fa nato usa der iblandt dk...får de ikke bomber nok i syrien.her taler vi om børn kvinder ja mennesker i det helde.det der skete i frankrig skal de civille ikke stå til ansvar over for....det vil vær det samme hvis jeg smed en bombe til naboen....skal andre naboer stå til ansvar for mine gerninger.andre er ikke ansvarlig for det jeg gør.det er kun mig selv,der har ansvar for det...det der skete i frankrig.ja det er uskyldig mennesker der må bøde for den krig usa nato har gang i verden over...det kan ske her hjemme.og hvis det skulle ske her hjemme....og mine kære dør...har bush og anders fogh..ja stormagterne skylden.for hvem starte disse ulovlig krige....hvem kan vi takke for alt den ufred i verden....kun 3 personer...der i blandt søren Espersen.