Mod gigantiske havvindmøller i Jammerland Bugt


Gæst

/ #138

2015-05-19 05:07

Jeg giver min støtte 300% for at være imod disse såkaldte "Hav" vindmøller som de har planer om at placere i vores Jammerlands BUGT! Jeg er 4 generation i vores sommerhus (Tidligere bygget som badehus af min oldefar) som vi er så heldige at ha placeret direkte på første parket ud til vores helt fantastiske Strand og BUGT med en udsigt der IKKE skal spoleres af 80 stk. x 200 m grimme, støjende, blinkene, strand og natur ødelæggende møller. Hver aften især om sommeren, velfarter de bagved liggende sommerhusejere med kaffen, håndbajeren mv. for at sidde og se solnedgangen og bare nyde!! Folk fra nær og fjern i oplandet kommer til hele kysten/stranden for at bade, lege, hygge og være ved vores fantastiske uspolerede strand. Dette håber og ber jeg virkelig til at mine børn, deres børn og generationer fremover får lov at opleve! For mig og min generation og tidligere, HÅBER jeg ikke at skulle sidde og tænke.. "Kan I huske inden de vindmøller kom" Vores allesammens Jammerlands Bugt skal forblive!! Den skal ikke ødelægges af HAV Vindmøller som vil forpeste hele strandkysten generationer fremover. Dem kan de placere på HAVET!!! langt væk fra kysten!!!!