Nej til linjeføring A Beder Bering vejen


Gæst

/ #28 Re: Re: Re: Re: Re: STÅ SAMMEN

2015-01-28 18:50

#27: Michael Tandrup - Re: Re: Re: Re: STÅ SAMMEN 

 

Jeg har læst redegørelsen men må da indrømme den er temmelig tyk og måske har jeg ikke fået detaljen med . Det vil jeg kigge på.
Jeg kan nu ikke se hvordan man præcist kan vide at landevejen gennem Tranbjerg skulle få flere biler, men hvis VVM siger det , ja så er det da rigtigt. De er vel eksperterne.
Jeg ser nu heller ikke noget problem i at der kommer flere på landevejen . Problemet idag  drejer sig om et ganske lille stykke faktisk , kun fra lys krydset ved Banken og frem til vejen udvider sig igen og det er måske højt sat 30 minutter hver morgen . Jeg tager den tur hver dag kl. ca. 8.00.
Så hvad det angår kan den godt klare et par tusinde biler mere.

Men...:

Hvis vi så går udfra at VVM er helt rigtigt fordi det netop er eksperterne- jamen så er der jo ikke mere at diskuter og så er vi faktisk helt enige-> Eksperterne pegeg på A-linjen. Så er den jo egentlig ikke længere.

Diskusionen starter jo fordi nogen sætter spørgsmålstegn ved VVM undersøgelsen. Den tror jeg da på.

 

Okay så den anden.

Nej og atter nej. Den tror jeg ikke på og den tror eksperterne ikke på ,men måske gør du.

Det kommer ikke til at ske at alle fra Mårslet blot kører fra Nord til syd for at komme på den nye vej.

Det gider de simpelthen ikke. De vil stadig sik sakke af forskellige alternativer alla' : Over Gunerstrup , over Jelshøj over Testrup når man nu har afleveret børnene i skolen etc.

Syd tilkørslen tror jeg bare ikke på tager mere end fra midt Mårslet og syd på. Resten fortsætter som altid med mindre de kan komme på i nord.

Jeg har selv familie og flere bekendte der bor i midt og nord Mårslet. De tænker ikke de vil køre tværs gennem Mårslet for at komme på I Syd nej de fortsætter nord på som altid, med mindre de evt. fik et alternativ  som for eksempel tilkørsel i Nord,-> altså A-linjen.
Kig engang hvor til stoppet Mårslet er i myldre tiden. Ingen ønsker at krydse Mårslet "centrum"på det tidspunkt uden der er meget god grund.