Fra alle os faglige til jer politikere

Martin

/ #11 Brev

2014-09-08 15:29

Det er da på høje tide at vi får lukket for kassen på den blå socialdemokratiske regering og på diktatoren Koridan og uskyldigt udsende Helle, det er da utroligt at de kan gå med til at lade et Amrikanske Gooldmann Saks slippe for at betale skat i Danmark, det føles som on at det er ok for de øverste i regeringen. DE KAN LIGE SÅ GODT SIGE AT DET ER KUN DEN DUMME ARBEJDER SOM MÅ BETALE REGNINGEN IGEN FOR DE RIGSTE I SAMFUNDET. Det er godt at Magrethe Veatager forsvinder for Dansk politik for i sidste ende er det henne som bestemmer, hun skulle være smidt på porten for længst. jeg er overbevist om at fagbevægelsen kan komme til at arbejde bedre sammen med Dansk Folkeparti i stedet for, hvis man udskifter toppen i 3f og LO i sær Harald Børsting som i mine øjne har spillet helt falit i denne sag om dagpenge. Vi som er orgnaiseret i de rigtige fagforeninger må stå sammen. som i gamle dage demostrer og streke for at vise de høje herre og damer at vi ikke vil finde os i mere. og den eneste muglighed vi har er vores fagforening for at få vores mening frem så duer det ikke at toppen er blød og efter min mening for passiv