NEJ TAK - TIL TVUNGET-BAD I FOLKESKOLEN

Ham den skaldede (AA)

/ #60 Tvangs-hvad?

2014-06-24 18:19

Det her er for mig sindsygt at høre!!? Er der faktisk en lov i vores total syret kontrolSTAT, de kalder et demokrati, der diktere at børn skal smide tøjet foran læren og gå i bad? Jeg kan godt selv huske hvordan lærerne altid var efter os drenge om at gå i bad. Men det var os kutyme at stikke af gennem hegnet på boldbanen, ud af branddørene i hallen eller hop fra vinduerne i omklædningen for at undgå at de liderlige lærer tvang os i bad. Der var endda engang optøjer i omklædningsrummet for at få læren ud, så der kunne stikkes af, mobbes, ryges eller laves hærværk.
Så i alle disse tilfælde har samtlige elever åbenbart brudt loven ,,, HAHA! Jeg må fucking grine af vores land. Så kom og gi' en bøde for det!? Nej vel, - fucking Skattevæsen/Politi.
... Men der er da noget galt i hjemmet hvis børnene ikke bliver klædt på til at tænke selv og sige fra her og der(godt ordsprog). Altså hvad er det for nogle bøssebørn der opdrages nu om dage!? Vi var da i fællesskab enig om at knæk næsen på læreren hvis muligheden bød sig. Er det ik sårn man gør i jeres skoledistrikt!?