NEJ til ny lufthavn i Østjylland

Brian Røgind.

/ #13 ?????

2013-11-08 01:01

Jeg synes kun der står 176 underskrifter på antallet, men det er ok hvis det faktiske tal er over 1200 på tre dage. Det sørgeligeste ved en ny lufthavn er at, DET er der råd til, men ikke til at sørge for de gamle på plejehjem og at bevægelseshæmmede pensionister kan få rengøringshjælp, eller der ikke er råd til de supersygehuse de har snakket så meget om, og allerede er i gang med. Politikerne ved sg godt at bugettet generelt bliver det dobbelte af hvad de har regnet med fra starten af.

Det er set ved både Farø broen, Storebældts broen, Øresunds broen, metrobyggeriet, og nu også supersygehusene. Så en lufthavn vil sikkert også blive dobbelt så dyr.
Lad dog lufthavnene være ude på landet, og forny eller udbyg eventuelt de der er der i forvejen, det må sg da være bedre at skulle køre lidt længere for at komme til at flyve, frem for at
skulle køre langt til et sygehus. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om lufthavnen  så skal bygges for de penge man tager fra de gamles rengørings hjælp, for det er sg nok ikke flyselskaberne der betaler, de kan nøjes med at skovle pengene ind og samtidig forurene luften.
Så jeg skriver også under selv om jeg ikke bor i Århus området.
Spar den lufthavn.

Godt gået. Hvis der er 1200 underskrifter på tre dage. Fik vi bare 400 underskrifter om dagen mod folketingets frås med borgerenes penge, så var vi glade, det koster trods alt skatteborgerene en masse unødige penge, at skulle betale politikernes selvbestaltede frås og ekstra pensioner til både dem og deres børn, vi har kun ca. 25.600 underskrifter, medregnet dem på en anden indsamlingsliste, samlet på snart to år. 400 i døgnet havde været 290.400, så havde folketinget været nød til at høre befolkningens mening.
AFSKAF MINISTERPENSIONER & DERES BØRNEPENSIONER...
SKRIV UNDER HER.
http://www.skrivunder.net/.../start/480
De kan få pension på lige fod med alle andre.