Gratis HPV-Vaccine til ALLE


Gæst

/ #121 Re: alle de kritiske indlæg i har slettet i denne underskrift indsamling

2013-08-11 19:15

#115: - alle de kritiske indlæg i har slettet i denne underskrift indsamling

Her hvad du skal få din læge til at udfylde ved vaccination

11. august 2013 kl. 15:19
OffentligtVennerKun migBrugerdefineretNære vennerHavnbjerg, Sonderjylland, Denmark områdeSe alle lister...FamilieShow SystemsGråsten Landbrgsskole 1982Havnbjerg SkoleLandboungdomBekendteGå tilbage

Sikkerheds kontrakt med farlige bivirkninger og ansvar for mit helbred ikke forstyrres.

Lægens Garanti for Vaccine Safety

Lægens navn, grad _________________________, ___________________læge licens til

praktisere medicin i By________________, Kommune____________________________

_________________. Land / licensnummer er _______________ og mit DEA nummer er _________________________. Min medicinsk speciale er ________________________

Jeg har en grundig forståelse af de risici og fordele ved alle de medikamenter, som jeg foreskriver for

eller administrere til mine patienter. (Patientens navn) ___________________________, alder

_________, Som jeg har gennemgået, finder jeg, at visse risiko faktorer findes, der begrunder

Min anbefalede vaccinationer. Det følgende er en liste over nævnte risikofaktorer og vaccinationer, vil

Beskytte dem mod:

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Jeg er klar over, at vacciner indeholder typisk mange af de følgende fyldstoffer:

* Aluminiumhydroxid

* Aluminiumphosphat

* Ammoniumsulfat

* Amphotericin B

* Dyrevæv: svineblod, hesteblod, kaninhjerne,

* Hund nyre, abe nyre,

* Chick embryo, kylling æg, andeæg

* Kalv (kvæg) serum

* Betapropiolacton

* Kalvefosterserum

* Formaldehyd

* Formalin

* Gelatine

* Glycerol

* Humane diploide celler (hidrørende fra humant aborteret føtalt væv)

* Hydrolyseret gelatine

* Kviksølv thimerosol (thimerosal Merthiolat (R))

* Mononatriumglutamat (MSG)

* Neomycin

* Neomycinsulfat

* Phenolrød indikator

* Phenoxyethanol (frostvæske)

* Kalium difosfat

* Kalium monofosfat

* Polymyxin B

* Polysorbat 20

* Polysorbat 80

* Svin (svin) pankreatisk hydrolysat af kasein

* Resterende MRC5 proteiner

* Sorbitol

* Tri (n) butylphosphate,

* Vero celler, som en kontinuerlig linje af abenyreceller, og

* Vasket røde blodlegemer fra får

og hermed, garanterer, at disse ingredienser er sikre til injektion ind i kroppen af min patient. Jeg har

forsket i alle rapporter om det modsatte, såsom rapporter, at kviksølv thimerosol forårsager alvorlige

neurologiske og immunologiske skader, og opdager, at de ikke er troværdige.

Jeg er klar over, at nogle vacciner har vist sig at være blevet kontamineret med Simian Virus 40

(SV 40), og at SV 40 er kausalt forbundet af nogle forskere til non-Hodgkins lymfom og

mesotheliomer i mennesker såvel som i forsøgsdyr. Jeg garanterer hermed, at de vacciner jeg

bruger i min praksis ikke indeholder SV 40 eller andre levende virus. (Alternativt at jeg hermed garanterer

at SV-40 virus eller andre vira udgør nogen væsentlig risiko for min patient.)

Jeg garanterer hermed, at de vacciner jeg anbefaler til pleje af (Patientens navn)

______________________________________ Ikke indeholder nogen væv fra aborterede menneske

babyer (også kendt som "fostre").

For at beskytte min patient velbefindende, har jeg taget følgende skridt for at sikre, at

vacciner jeg vil bruge, ikke vil indeholde skadelige stoffer.

Følgende handling: ____________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Jeg har personligt undersøgt rapporter til VAERS (Vaccine Bivirkning Reporting

System) og præcisere, at det er min professionelle mening, at de vacciner jeg anbefaler er sikre

til brug til et barn under en alder af 5 år.

Grundlaget for min mening er udspecificeret på bevis A, der er knyttet hertil - "Lægens Bases for

Professionel Udtalelse i Vaccine Safety. " udfyld hvert anbefalede vaccine separat

sammen med grundlaget for jeg kommer til den konklusion, at vaccinen er sikker til brug til et

barn under en alder af 5 år.)

De professionelle tidsskriftsartikler jeg har påberåbt sig i udstedelsen af denne Lægens Garanti for

Vaccine Safety udspecificeres på bilag B, der er knyttet hertil, - "Videnskabelige artikler til støtte for

Lægens Garanti for Vaccine Safety ".

De professionelle tidsskriftsartikler som jeg har læst, som indeholder udtalelser der er negative men min mening er udspecificeret på Bevis C, der er knyttet hertil - "Videnskabelige artikler i modsætning til Lægens udtalelse

Vaccine Safety "

Årsagerne til jeg fastslå, at artiklerne i Bevis C var ugyldige, er afgrænset i

Konklusion D, vedlagte, - "Lægens Årsager til Bestemmelse af ugyldighed Advisering

Ekspertudtalelser. "

Hepatitis B

Jeg forstår, at 60 procent af patienter, der er vaccineret for hepatitis B vil miste påviselig

antistoffer mod Hepatitis B inden for 12 år. Jeg forstår, at i 1996 var der kun 54 tilfælde af hepatitis B

som blev rapporteret til CDC i 0-1 års alderen. Jeg forstår, at de VAERS, var der

1.080 samlede rapporter om bivirkninger fra Hepatitis B-vaccine i 1996 i 0-1 års alderen,

med 47 dødsfald som er rapporteret.

Jeg forstår, at 50 procent af patienter, der er i kontrakt med Hepatitis B udvikler ingen symptomer efter

eksponering. Jeg forstår, at 30 procent kun vil udvikle influenzalignende symptomer og vil have levetids

immunitet. Jeg forstår, at 20 procent vil udvikle symptomer på sygdommen, men at 95% vil komme sig helt og har levetids immunitet.

Jeg forstår, at 5 procent af de patienter, der udsættes for hepatitis B bliver kronisk

bærere af sygdommen. Jeg forstår, at 75 procent af de kroniske bærere vil leve med et

asymptomatisk infektion, og at kun 25 procent af kroniske bærere vil udvikle kronisk lever

sygdom eller leverkræft, 10-30 år efter den akutte infektion. Følgende videnskabelige undersøgelser er

blevet udført for at påvise sikkerheden af Hepatitis B-vaccine til børn under 5 år.

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Ud over de anbefalede vaccinationer som beskyttelse mod den ovenfor nævnte risikofaktorer,

har jeg anbefalet andre ikke-vaccinerede for at beskytte sundheden for min patient og har

optalt ikke-vaccinerede foranstaltninger vedrørende Bevis D, vedlagte "Ikke-vaccine Foranstaltninger til

Beskytte mod Risikofaktorer "Jeg udsteder denne Lægens Garanti for Vaccine Safety i min

faglige kapacitet som den behandlende læge til (Patientens navn) _________________________.

Uanset den juridiske enhed, hvorunder jeg normalt praktiserer medicin, jeg udstede denne erklæring

både i min virksomhed og individuelle kapaciteter og dermed give afkald på enhver lovbestemt, praktisk lægelov.

Forfatningsmæssige, UCC, international traktat, og alle andre juridiske immunitet fra retssager i

Den foreliggende sag. Jeg udsteder dette dokument af egen fri vilje, efter samråd med kompetent juridisk

råd, hvis navn er _________________________, (Advokatens navn)

By __________________.

__________________________________ (Navn behandlende læge)

__________________________________ L.S. (Underskrift behandlende læge)

Underskrevet _______ dag ______________ AD ________

Vidnet: _______________________________ Dato: _____________________

Notarius Publicus ___________________________ Dato: ______________________