Gratis HPV-Vaccine til ALLE

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Gratis HPV-Vaccine til ALLE.


Gæst

#101

2013-04-29 10:50

Rigtig nogle tager sig af dette

Gæst

#102 hejsa

2013-05-12 19:21

jeg vil gerne vælge denne vaccine fra og bruge de samme penge på kost eller tandlæge istedet..

derfor nej der er andre ting jeg hellere vil have betalt over skatten

Gæst

#103

2013-05-13 18:02

M/K tider, så selvfølgelig skal drengene også ha' gratis vaccine :o)

Gæst

#104

2013-05-13 20:15

skal være gratis for alle piger drenge, mænd og kvinder.

Gæst

#105 Yak Yak

2013-05-13 20:55

Der er mange andre forebyggende ting indenfor sundhed jeg hellere vil have over skatten end ting man ikke kender langtidsbevirkninger på.

Gæst

#106

2013-05-14 03:54

Det ville være rart, hvis der var lidt mere information om hvilke typer HPV virus vaccinen rent faktisk dækker.

Gæst

#107

2013-05-14 06:30

Vil også mene, at de der allerede har valgt at få vaccinen eller er i gang med den, skal kunne få pengene tilbage efterfølgende. Jeg er i gang med dem. Mangler kun den 3. sprøjte. Det skal dog ingen hemmelighed være, at det ville varme lidt, at få de ca 1200 kr pr sprøjte refunderet.

Gæst

#108

2013-05-14 09:01

Alle skal have samme vaccine uanset alder;)
Gæst

#109 Re:

2013-05-23 22:40

Vaccinen er for dyr; INGEN skal have gratis HPV - vaccine, men derimod oplysning om, at Verden ikke er - og heller ikke bliver - steril :)

Gæst

#110 Re:

2013-05-26 19:28

#52: -

Vær du glad for det. Vores datter er invaliderende syg på snart 3. år Og ingen udsigt til bedring på grund af bivirkninger. Er i skole 1-2 dage om ugen, syg resten af tiden. Det går ikke med studier.

 

 

Hanne

#111 NEJ VÅGN NU OP!

2013-05-30 20:24

nej tak til denne Vaccine over skatten, så heller lidt sund kost og en tandrensning ved tandlægen

Gæst

#112

2013-07-17 15:30

Trololol!
Mærkeligt at kvinder får den gratis, når det er mænd, der smitter :P
Hvis mænd bare ikke kunne smitte mere, så ville kvinder vel slet ikke behøve den vaccine?
Og DK kunne nok også have sparet et par millioner :D
Rawr

Gæst

#113

2013-07-18 13:08

ALLE bør have mulighed for at blive vaccineret mod den grimme sygdom !!

Jeg håber kræft selv får kræft og dør af det !
OBS

#114 Bedrag = penge

2013-07-18 14:01

Det er ikke bevist at de enkelte viruser er skyld i livmoderhalskræft, kun at de i de fleste tilfælde er til stede, i Japan råder man ikke til at tage vaccinen, og i Indien er den bandlyst da der døde for mange af den.

Gør jer selv den tjeneste at researche før i fylder jer selv med blandt andet tungmetaller.


Gæst

#115 alle de kritiske indlæg i har slettet i denne underskrift indsamling

2013-07-28 21:29

trist med den oplysning der begynder at komme nu..
http://www.bt.dk/danmark/400.000-piger-i-fare-hpv-vaccinen-kan-give-alvorlige-bivirkninger

er det grundlaget for debat om hvad alle skal betale til over skatten???????

Gæst

#116 Many of the Significance many different christian louboutin designer images

2013-07-30 06:40

do it , you could online sites and find the right to guide occupation cheap louboutin bridal shoes uk. At the very least of a with your healthy and balanced conclusion
performing some
Present idea
red bottom shoes for men



Red Bottom Shoes What They are And Where To Uncover Great Offers On Them!

You may also like:http://www.overstock.com/Clothing-Shoes/Shoes/29/dept.html

Gæst

#117 Re: alle de kritiske indlæg i har slettet i denne underskrift indsamling

2013-07-31 17:11

Birdie77

#118 Nu må det stoppe!!!

2013-08-11 16:21

Det kunne aldrig falde mig ind at skrive under på denne underskriftindsamling!!! :-( Faktisk gør det mig vred at den overhovedet eksisterer!

Vacciner er generelt noget forfærdeligt skidt som man bør holde sig LANGT væk fra! HPV-vacciner måske i særdeleshed! :-(
Der er TALRIGE eksempler på at unge kvinder er blevet sterile, eller har fået fremprovokeret den cancertype som lægerne påstod HPV-vaccinen beskyttede imod! Og mange er simpelthen døde af vaccinen! :-(

For fanden! Gør dog ikke dette imod jeres døtre eller mod jer selv! I bliver bedraget og ført systematisk bag lyset. Vågn nu op! :-(

Og vær nu søde at søge oplysninger om dette her, inden I får overbevist jer selv og hele jeres omgangskreds om at de skal lade sig injicere med det LORT! :-(

....Gå evt. ind i Facebook-gruppen "Sandheden om livmoderhalskræft vaccinen Gardasil" Den er god at få forstand af. Eller gå evt. til denne adresse:


http://vactruth.com/2013/08/10/hpv-vaccines-can-kill/


Please, det drejer sig om liv og død dette her! Ikke om basseører og gratis kontra ikke gratis.... Der er langt større ting på spil...!!

Jeg håber at jeg med dette indlæg har kunnet få bare et par stykker til at tænke sig om en ekstra gang, inden I lader jeres autoritetstro løbe af med jer og lader jer vaccinere!

Og nedlæg så denne underskriftindsamling! Den er irrelevant og forplumrer debatten totalt! :-(



Birdie77

#119 Re: Re: alle de kritiske indlæg i har slettet i denne underskrift indsamling

2013-08-11 16:23

#117: - Re: alle de kritiske indlæg i har slettet i denne underskrift indsamling

HØRT!!!   :)

 

Læs evt.  mit indlæg "Nu må det stoppe!!!".......inden det bliver slettet(!)

 

Knus fra Birdie77.    :)  ***

 

 

 

 


Gæst

#120 Re: HPV

2013-08-11 19:13

#1: ys47 - HPV

Det er lige netop forkert information dette her. HPV vaccinen er farligere som du tror, det er direkte skadelig, og ingen har fået noget ud af denne falske vaccine.


Gæst

#121 Re: alle de kritiske indlæg i har slettet i denne underskrift indsamling

2013-08-11 19:15

#115: - alle de kritiske indlæg i har slettet i denne underskrift indsamling

Her hvad du skal få din læge til at udfylde ved vaccination

11. august 2013 kl. 15:19
OffentligtVennerKun migBrugerdefineretNære vennerHavnbjerg, Sonderjylland, Denmark områdeSe alle lister...FamilieShow SystemsGråsten Landbrgsskole 1982Havnbjerg SkoleLandboungdomBekendteGå tilbage

Sikkerheds kontrakt med farlige bivirkninger og ansvar for mit helbred ikke forstyrres.

Lægens Garanti for Vaccine Safety

Lægens navn, grad _________________________, ___________________læge licens til

praktisere medicin i By________________, Kommune____________________________

_________________. Land / licensnummer er _______________ og mit DEA nummer er _________________________. Min medicinsk speciale er ________________________

Jeg har en grundig forståelse af de risici og fordele ved alle de medikamenter, som jeg foreskriver for

eller administrere til mine patienter. (Patientens navn) ___________________________, alder

_________, Som jeg har gennemgået, finder jeg, at visse risiko faktorer findes, der begrunder

Min anbefalede vaccinationer. Det følgende er en liste over nævnte risikofaktorer og vaccinationer, vil

Beskytte dem mod:

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Risk Factor ____________________________________________

Vaccination ___________________________________________

Jeg er klar over, at vacciner indeholder typisk mange af de følgende fyldstoffer:

* Aluminiumhydroxid

* Aluminiumphosphat

* Ammoniumsulfat

* Amphotericin B

* Dyrevæv: svineblod, hesteblod, kaninhjerne,

* Hund nyre, abe nyre,

* Chick embryo, kylling æg, andeæg

* Kalv (kvæg) serum

* Betapropiolacton

* Kalvefosterserum

* Formaldehyd

* Formalin

* Gelatine

* Glycerol

* Humane diploide celler (hidrørende fra humant aborteret føtalt væv)

* Hydrolyseret gelatine

* Kviksølv thimerosol (thimerosal Merthiolat (R))

* Mononatriumglutamat (MSG)

* Neomycin

* Neomycinsulfat

* Phenolrød indikator

* Phenoxyethanol (frostvæske)

* Kalium difosfat

* Kalium monofosfat

* Polymyxin B

* Polysorbat 20

* Polysorbat 80

* Svin (svin) pankreatisk hydrolysat af kasein

* Resterende MRC5 proteiner

* Sorbitol

* Tri (n) butylphosphate,

* Vero celler, som en kontinuerlig linje af abenyreceller, og

* Vasket røde blodlegemer fra får

og hermed, garanterer, at disse ingredienser er sikre til injektion ind i kroppen af min patient. Jeg har

forsket i alle rapporter om det modsatte, såsom rapporter, at kviksølv thimerosol forårsager alvorlige

neurologiske og immunologiske skader, og opdager, at de ikke er troværdige.

Jeg er klar over, at nogle vacciner har vist sig at være blevet kontamineret med Simian Virus 40

(SV 40), og at SV 40 er kausalt forbundet af nogle forskere til non-Hodgkins lymfom og

mesotheliomer i mennesker såvel som i forsøgsdyr. Jeg garanterer hermed, at de vacciner jeg

bruger i min praksis ikke indeholder SV 40 eller andre levende virus. (Alternativt at jeg hermed garanterer

at SV-40 virus eller andre vira udgør nogen væsentlig risiko for min patient.)

Jeg garanterer hermed, at de vacciner jeg anbefaler til pleje af (Patientens navn)

______________________________________ Ikke indeholder nogen væv fra aborterede menneske

babyer (også kendt som "fostre").

For at beskytte min patient velbefindende, har jeg taget følgende skridt for at sikre, at

vacciner jeg vil bruge, ikke vil indeholde skadelige stoffer.

Følgende handling: ____________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Jeg har personligt undersøgt rapporter til VAERS (Vaccine Bivirkning Reporting

System) og præcisere, at det er min professionelle mening, at de vacciner jeg anbefaler er sikre

til brug til et barn under en alder af 5 år.

Grundlaget for min mening er udspecificeret på bevis A, der er knyttet hertil - "Lægens Bases for

Professionel Udtalelse i Vaccine Safety. " udfyld hvert anbefalede vaccine separat

sammen med grundlaget for jeg kommer til den konklusion, at vaccinen er sikker til brug til et

barn under en alder af 5 år.)

De professionelle tidsskriftsartikler jeg har påberåbt sig i udstedelsen af denne Lægens Garanti for

Vaccine Safety udspecificeres på bilag B, der er knyttet hertil, - "Videnskabelige artikler til støtte for

Lægens Garanti for Vaccine Safety ".

De professionelle tidsskriftsartikler som jeg har læst, som indeholder udtalelser der er negative men min mening er udspecificeret på Bevis C, der er knyttet hertil - "Videnskabelige artikler i modsætning til Lægens udtalelse

Vaccine Safety "

Årsagerne til jeg fastslå, at artiklerne i Bevis C var ugyldige, er afgrænset i

Konklusion D, vedlagte, - "Lægens Årsager til Bestemmelse af ugyldighed Advisering

Ekspertudtalelser. "

Hepatitis B

Jeg forstår, at 60 procent af patienter, der er vaccineret for hepatitis B vil miste påviselig

antistoffer mod Hepatitis B inden for 12 år. Jeg forstår, at i 1996 var der kun 54 tilfælde af hepatitis B

som blev rapporteret til CDC i 0-1 års alderen. Jeg forstår, at de VAERS, var der

1.080 samlede rapporter om bivirkninger fra Hepatitis B-vaccine i 1996 i 0-1 års alderen,

med 47 dødsfald som er rapporteret.

Jeg forstår, at 50 procent af patienter, der er i kontrakt med Hepatitis B udvikler ingen symptomer efter

eksponering. Jeg forstår, at 30 procent kun vil udvikle influenzalignende symptomer og vil have levetids

immunitet. Jeg forstår, at 20 procent vil udvikle symptomer på sygdommen, men at 95% vil komme sig helt og har levetids immunitet.

Jeg forstår, at 5 procent af de patienter, der udsættes for hepatitis B bliver kronisk

bærere af sygdommen. Jeg forstår, at 75 procent af de kroniske bærere vil leve med et

asymptomatisk infektion, og at kun 25 procent af kroniske bærere vil udvikle kronisk lever

sygdom eller leverkræft, 10-30 år efter den akutte infektion. Følgende videnskabelige undersøgelser er

blevet udført for at påvise sikkerheden af Hepatitis B-vaccine til børn under 5 år.

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Ud over de anbefalede vaccinationer som beskyttelse mod den ovenfor nævnte risikofaktorer,

har jeg anbefalet andre ikke-vaccinerede for at beskytte sundheden for min patient og har

optalt ikke-vaccinerede foranstaltninger vedrørende Bevis D, vedlagte "Ikke-vaccine Foranstaltninger til

Beskytte mod Risikofaktorer "Jeg udsteder denne Lægens Garanti for Vaccine Safety i min

faglige kapacitet som den behandlende læge til (Patientens navn) _________________________.

Uanset den juridiske enhed, hvorunder jeg normalt praktiserer medicin, jeg udstede denne erklæring

både i min virksomhed og individuelle kapaciteter og dermed give afkald på enhver lovbestemt, praktisk lægelov.

Forfatningsmæssige, UCC, international traktat, og alle andre juridiske immunitet fra retssager i

Den foreliggende sag. Jeg udsteder dette dokument af egen fri vilje, efter samråd med kompetent juridisk

råd, hvis navn er _________________________, (Advokatens navn)

By __________________.

__________________________________ (Navn behandlende læge)

__________________________________ L.S. (Underskrift behandlende læge)

Underskrevet _______ dag ______________ AD ________

Vidnet: _______________________________ Dato: _____________________

Notarius Publicus ___________________________ Dato: ______________________

Kirsten

#122 HPV-Vaccinen

2013-08-11 19:55

Kære Gitte
YOU HAVE BEEN HAD ABOUT THE HPV-VACCINE - BIG TIME !
Hvor er det skammeligt, at du projicere din egen frygt ud i æteren uden virkelig at sætte dig ind i emnet, du aner INTET om HPV-vaccinen eller cancer i det hele taget (cancer kan helbredes helt naturligt og har kunnet det i årtier, du får bare ikke noget at vide om det) - du handler udelukkende ud fra din egen frygt og korrupte myndigheder incl. "Kræftens Beskyttelse's" mis-informationer, som er totalt i lommen på vaccine-industrien. Du har INGEN anelse om, hvad der foregår. Du handler bare udfra din egen frygt! DET ER SKAMMELIGT!

Mod dumhed og ufattelig dumhed kæmper selv Guderne forgæves.

Må du en dag vågne op og begynde at tænke selv, inden du involverer så mange mennesker i din frygt og må Gud være med dig.




Mod dumhed og ufattelig dumhed kæmper selv Guderne forgæves.



Gæst

#123 Re: Bedrag = penge

2013-08-16 20:50

#114: OBS - Bedrag =penge

Er så enig :-) Frygteligt for alle dem, der lige nu lider pga. bivirkninger.

Kirsten

#124 Re: Birdie77: #118; Nu må det stoppe ...

2013-08-17 14:17

HØRT ! - Kunne ikke være mere enig. Det er frygteligt at ét frygtsomt og u-informeret menneske kan få så mange med på frygt-vognen. Hvornår begynder folk at tænke selv, at gennemskue bedraget og undersøge hvad der er i disse sindsyge vacciner, og vide at myndighederne og Kræftens Beskyttelse er totalt i seng med vaccineindustrien, og jeg som skatteborger skal være med til at betale for dette vanvid - DET PROTESTERER JEG DET KRAFTIGSTE IMOD !
Kirsten

#125 HPV-HOAX

2013-08-17 18:42