Gratis HPV-Vaccine til ALLE

Birdie77

/ #118 Nu må det stoppe!!!

2013-08-11 16:21

Det kunne aldrig falde mig ind at skrive under på denne underskriftindsamling!!! :-( Faktisk gør det mig vred at den overhovedet eksisterer!

Vacciner er generelt noget forfærdeligt skidt som man bør holde sig LANGT væk fra! HPV-vacciner måske i særdeleshed! :-(
Der er TALRIGE eksempler på at unge kvinder er blevet sterile, eller har fået fremprovokeret den cancertype som lægerne påstod HPV-vaccinen beskyttede imod! Og mange er simpelthen døde af vaccinen! :-(

For fanden! Gør dog ikke dette imod jeres døtre eller mod jer selv! I bliver bedraget og ført systematisk bag lyset. Vågn nu op! :-(

Og vær nu søde at søge oplysninger om dette her, inden I får overbevist jer selv og hele jeres omgangskreds om at de skal lade sig injicere med det LORT! :-(

....Gå evt. ind i Facebook-gruppen "Sandheden om livmoderhalskræft vaccinen Gardasil" Den er god at få forstand af. Eller gå evt. til denne adresse:


http://vactruth.com/2013/08/10/hpv-vaccines-can-kill/


Please, det drejer sig om liv og død dette her! Ikke om basseører og gratis kontra ikke gratis.... Der er langt større ting på spil...!!

Jeg håber at jeg med dette indlæg har kunnet få bare et par stykker til at tænke sig om en ekstra gang, inden I lader jeres autoritetstro løbe af med jer og lader jer vaccinere!

Og nedlæg så denne underskriftindsamling! Den er irrelevant og forplumrer debatten totalt! :-(